Розвиток бізнесу вимагає постійних вкладень у нове обладнання, але підприємці не завжди мають можливість оперативно зібрати необхідну суму для купівлі. Лізинг – зручний фінансовий інструмент, який вирішує відразу кілька актуальних завдань для бізнесу. Це можливість отримати необхідну техніку або транспорт, зафіксувати щомісячні витрати, зберегти оборотні кошти в бізнесі та зменшити базу оподаткування. Сьогодні серед українців найбільш популярні об’єкти лізингу: легкові, вантажні авто і сільгосптехніка. У зв’язку з розвитком будівництва зростає і частка спецтехніки, що купується в лізинг. Потреба у лізингу росте і тому, з’являється все більше компаній, що надають лізингові послуги. Тому важливо з’ясувати на що саме звертають увагу клієнти обираючи лізингового партнера. Отримати неупереджену думку у цьому питанні, можна звернувшись професіонального аналізу ринку, як і вчинила компанія «Альфа-Лізинг Україна» (https://a-l.com.ua/) скориставшись дослідженням «Бюро Маркетингових Технологій» (https://buromt.com.ua/). Мета дослідження – оцінити якість консультаційних послуг, які надають лізингові компанії в Україні. Основні критерії, що бралися до уваги, – умови фінансування, процес здійснення угоди, якість роботи менеджера. В ході роботи експерти аналізували точність наданої інформації, уважність до потреб клієнта, гнучкість та активність. Незалежне дослідження (https://buromt.com.ua/marketing-research-ru/) та експертиза дійшли висновку, що професійний рівень лізингової компанії визначається саме роботою менеджерів, які продають послуги. Найбільша конкурентна перевага не в умовах фінансування, а у створенні комфортної атмосфери для клієнта на кожному етапі співпраці. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/34528.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: October 12, 2021