Час зимових свят видався насиченим на привітальні дзвінки та повідомлення від абонентів «Київстар». За чотири дні — 31 грудня, 1 січня та 6–7 січня — в мережі об’єднаного «Київстар» пролунало понад 900 млн. дзвінків, а кількість відправлених SMS та MMS становила близько 180 млн. та понад 1,5 млн. відповідно. Також у святкові дні був зафіксований рекорд користування мобільним інтернетом. Під час зимових свят усі клієнти «Київстар», які забажали привітати своїх рідних та друзів з Новим роком чи Різдвом за допомогою мобільного зв’язку, змогли комфортно це зробити. Мережа оператора демонструвала стабільну якість зв’язку та інтернету. Так, у дні святкування Нового року — 31 грудня та 1 січня — клієнти здійснили та прийняли 494 млн. дзвінків, а у дні Різдва — 6 та 7 січня — понад 400 млн. дзвінків. Особливо активно клієнти користувались сервісами повідомлень: на Новий рік було надіслано 108 млн. SMS та 900 тис. MMS, а на Різдво — понад 71 млн. SMS та 670 тис. MMS. У порівнянні з минулорічною активністю абонентів у мережі «Київстар» пролунало на 60 млн. більше дзвінків та відправлено на 38 млн. більше SMS. Найбільше навантаження мережа «Київстар» отримала у першу годину 2012 року, під час якої кількість дзвінків становила 28,6 млн., що майже у 1,5 рази більше за показники «пікових» вечірніх годин звичайних днів; кількість відправлених SMS становила близько 9,5 млн. на годину, що у 16,5 разів більше за кількість відправлених повідомлень у «пікові» вечірні години звичайного дня. На Різдво «піковою» годиною було 20:00 6 січня: саме у цей час в мережі пролунало близько 18 млн. дзвінків та було відправлено близько 5,8 млн. SMS-повідомлень. Щодо MMS-повідомлень, то у ніч з 31 грудня на 1 січня було відправлено понад 530 тис. мультимедійних привітань, а у дні Різдвяного свята — понад 320 тис. щодня. У «пікові» години зимових свят клієнти надсилали по 60 тис. MMS, що у 4 рази більше обсягу MMS у «пікові» вечірні години звичайного дня. Протягом зимових свят 2012 року клієнти «Київстар» активно користувались мобільним інтернетом. Так, 3 січня у мережі «Київстар» був зафіксований рекорд обсягу передачі даних за технологією EDGE/GPRS за весь час надання компанією цієї послуги. У третій день 2012 року мережа «Київстар» витримала «пікове» навантаження у 1,06 ТБ на годину, клієнти передали та прийняли 18,6 ТБ пакетних даних за цю добу. Загалом протягом свят Нового року та Різдва (з 31 грудня по 7 січня) клієнти оператора передали та прийняли 139 ТБ пакетних даних. «Київстар» заздалегідь підготував свою мережу до святкових навантажень, щоб забезпечити клієнтів якісним та стабільним зв’язком. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua |