“Favorites of Success” logo Вперше у карпатах відбулися чергові збори дистрибюторів тм «руна»
© FAVOR.com.ua
 
Вперше у карпатах відбулися чергові збори дистрибюторів тм «руна»
  
02-04 березня 2012 року в Карпатах відбулися збори дистриб’юторів торгової марки «Руна», організовані командою працівників компанії «Луцьк Фудз», які присвячені підведенню підсумків 2011 року, нагородженню найкращих партнерів компанії та представленню нової продукції, яка виходить на ринок бакалії у 2012 році. Метою даних зборів стало налагодження партнерських відносин із дистриб’юторами та представлення компанії «Луцьк Фудз» як надійного партнера та стабільної компанії, яка розуміє свою мету, має стратегію розвитку, бачення свого майбутнього положення, має чіткі цілі і завдання й вміло та впевнено йде до своєї мети.
Одним із найважливіших питань, що були висвітленими на зборах дистриб’юторів стало представлення новинок від «Луцьк Фудз»: соусів «ТОМАТІНО» для дітей від 3-ьох років, виготовлених з натуральної сировини, без консервантів, які мають особливий смак, розроблений за участю дітей; упаковках оцтів натуральних: винного білого, бальзамічного; представлено гірчицю та аджику у зручній упаковці дой-пак, а також особливу увагу було приділено новій торговій марці мінеральної природної столової води «СРІБНИЦЯ». Вся ця продукція має поступово входити на ринок України та Закордону і по закінченню 2012 року, складе більше 15% загального обсягу продажів компанії «Луцьк Фудз».
«Ми хочемо бачити себе динамічною компанією, яка розвивається на ринку бакалії з постійними показниками росту, яка спеціалізується на виробництві продуктів харчування і є лідером в галузях, в яких працює», – висловив бачення розвитку компанії «Луцьк Фудз» Ілля Дьяков, директор з маркетингу та продажу.
Невід’ємною складовою організації зборів стало проведення квесту для дистриб’юторів, що дозволило згрупувати партнерів ТМ «Руна» заради однієї спільної мети – навчити працювати в команді, виявити лідерські якості, обмінятись досвідом та навичками в організації спільної роботи та отримати за перемогу цінні подарунки. Кожен з учасників команди міг на власному досвіді переконатись у складності приготування соусів «РУНА», в їх унікальній рецептурі та у досконалому поєднанні інгредієнтів, що дозволяє отримати неперевершений смак.
Про підсумки роботи у 2011 році розповів керівник департаменту непрямих продажів Володимир Семенюк. В рамках своєї презентації він охарактеризував загальні показники приросту обсягів продажу, а також перерахував основні інструменти, за допомогою яких будуть досягнуті плани 2012 році.
«Серед основних інструментів, на яких буде націлена робота в 2012 році слід відмітити: збільшення кількості точок продажу продукції компанії «Луцьк Фудз», створення фокусних та ексклюзивних торгових команд, введення електронної системи обміну баз данних з дистиб’юторами, більш жорсткий контроль у представленості продукції» – зауважив В. Семенюк.
Після чого відбулося нагородження кращих партнерів ПАТ «Луцьк Фудз» у п’яти номінаціях, зокрема представників дистриб’юторів: Сумипродресурс, Лідер-продукт, Діана, ВФІ, Профмайстер.

ПАТ «Луцьк Фудз» – одна з найбільших бакалійних компаній України, яка функціонує на ринку майже 67 років і налічує в асортименті більше 100 позицій різноманітної продукції: томатних соусів та паст, аджики, гірчиці, кетчупів, макаронів та оцтів. Підприємство, що відоме торговими марками «РУНА», «Рідний край», «Томатушка», «Срібниця» та віднедавна продуктом харчування для дітей від трьох років – «ТОМАТІНО». Додатково, ПАТ «Луцьк Фудз» працює із багатьма компаніями у сфері виробництва продукції під власними торговими марками (ВТМ), має 8 виробничих ліній, одна з яких, є унікальною встановлена налагоджена під виготовлення кетчупів та соусів у незвичній формі – «великого томату» в минулому році. Також ПАТ «Луцьк Фудз» співпрацює з понад 15 країн близького та далекого зарубіжжя
https://favor.com.ua/en/blogs/7829.html