“Favorites of Success” logo За два тижні у 4 містах футбольного чемпіонату інтернет-трафік «Київстар» зріс на 25%
© FAVOR.com.ua
 
За два тижні у 4 містах футбольного чемпіонату інтернет-трафік «Київстар» зріс на 25%
  
За два тижні у 4 містах футбольного чемпіонату інтернет-трафік «Київстар» зріс на 25%

За два тижні Чемпіонату Європи з футболу в мережі «Київстар» суттєво зросли обсяги трафіку, особливо мобільного інтернету, у містах, що приймають чемпіонат. Так, у Львові клієнти оператора використали на 22,7% більше трафіку мобільного інтернету, ніж за той самий час у 2011 році. А у Києві зростання склало 35,9%.

Мобільний інтернет користується підвищеним попитом у футбольних вболівальників. Так, за період з 7 по 21 червня 2012 року у містах, де вібуваються змагання Європейського чемпіонату з футболу в мережі «Київстар» зареєстровано 25% ріст трафіку мобільного інтернету, і збільшення на 8% обсягів голосового трафіку.

Особливо відзначились вболівальники у Києві та Львові як найактивніші інтернет-користувачі. Так, у Києві обсяг голосового трафіку за два тижні Чемпіонату Європи з футболу склав 611 млн. хвилин (зростання на 8,1%), а інтернет-трафік — 14,4 ТБ (зростання на 35,9%). У Львові голосовий трафік  — 197 млн. хвилин, що на 8,4% перевищує торішній показник, а обсяг мобільного інтернету — 3,1 ТБ (зростання на 22,7%).

За цей час у Донецьку обсяг голосового трафіку склав 21 млн. хвилин, що на 8,7% більше, ніж за аналогічний період 2011 року. Обсяг даних мобільного інтернету склав 1,6 ТБ, що майже не перевищує торішній. У Харкові голосовий трафік — 146 млн. хвилин (зростання на 6,9%), інтернет-трафік — 3,9 ТБ (зростання на 6,9%).

Також за перші тижні чемпіонату у мобільній мережі «Київстар» збільшилась кількість іноземних роумерів у містах, що приймають змагання. Зростання кількості роумерів у цих містах склало 36,2% (до 58,8 тис. абонентів) у порівнянні зі звичайним літнім місяцем — червнем 2011 року. 18,7% з них приїхали до України з Росії, 12,9% — з Естонії, 2,8% — з Нідерландів, 2,5% — з Польщі, 2% — з США, а також з Великобританії, Германії та інших країн.

Мережа «Київстар» стабільно витримує зростаюче навантаження і забезпечує українським і іноземним вболівальникам комфортне спілкування.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

https://favor.com.ua/en/blogs/9296.html