Послуга «Домашній Інтернет» від «Київстар» дає клієнтам ще більше переваг. З 22 серпня у користувачів послуги з’явиться можливість переводити бонуси на мобільні телефони передплаченого зв’язку Beeline. Використовуючи бонуси для мобільного спілкування, клієнти можуть суттєво заощаджувати на послугах мобільного зв’язку та збільшувати обсяги мобільного спілкування без додаткових витрат. Клієнти мобільного зв’язку, які обслуговуються на тарифних планах Beeline (http://www.beeline.ua/ua/index.wbp) (номери з кодом 068), отримають додаткові можливості для збільшення мобільного спілкування без додаткових витрат. З 22 серпня номери абонентів передплаченого зв’язку Beeline будуть підключені до бонусної програми (http://www.kyivstar.ua/home-internet/bonuses/) послуги «Домашній Інтернет» (http://www.kyivstar.ua/home-internet/tariffs/). Таким чином, бонуси, які щомісячно нараховуються абонентам «Домашнього Інтернету», можна переводити на мобільні номери телефонів Beeline і використовувати для послуг мобільного зв’язку в межах України. Раніше клієнти «Домашнього Інтернету» могли переводити бонуси на номери передплаченого мобільного зв’язку «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/mm/) і Djuice (http://djuice.ua/ua/), контрактних некорпоративних клієнтів «Київстар», фізичних осіб. Бонусна програма «Домашнього Інтернету» охоплює понад 400 тисяч користувачів. Це — абоненти тарифних планів «Пуск+», «Драйв+», «Турбо+» або «Мега+», «Базовий», «Зручний», «Швидкий» і «Вільний» (http://kyivstar.ua/home-internet/tariffs/). Щомісяця вони отримують на свої рахунки певну кількість бонусів у розмірі сплаченої абонплати за «Домашній Інтернет» (від 55 до 150 грн). Клієнти можуть використовувати бонуси для послуг мобільного зв’язку, замовлення додаткових послуг фіксованого інтернету або обмінювати на знижки при купівлі товарів та послуг у компаніях-партнерах бонусної програми. Зокрема, сьогодні клієнти «Домашнього Інтернету» можуть обмінювати бонуси на знижки у мережі універмагів побутової техніки «Фокстрот. Техніка для дому» та онлайн-кінотеатрі MEGOGO.NET (http://megogo.net/ru). «Унікальна комерційна пропозиція «Домашнього Інтернету» побудована за принципом пакетних тарифів і дозволяє клієнтам щомісяця зменшувати витрати на мобільний зв’язок, — говорить Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку. — Щомісяця близько 400 тисяч клієнтів «Домашнього Інтернету» переводять на свої мобільні телефони «Київстар» або мобільні телефони родичів і друзів бонуси, які можна використовувати для мобільного спілкування. Тепер у клієнтів з’явилось ще більше можливостей для зниження витрат, оскільки бонуси вони можуть переводити також і на номери телефонів Beeline». Послуга «Домашній Інтернет» надається за інноваційною технологією FTTB (http://kyivstar.ua/home-internet/obsluzhivanie/about/technology/) (оптика до будинку). Клієнти послуги отримують високу швидкість передачі даних до 100 Мбіт/с, безлімітні обсяги трафіку і цілодобове обслуговування. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) вже охопив цією послугою 138 міст України. До волоконно-оптичних ліній зв’язку підключено більше 46 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає близько 5 мільйонів сімей. «Київстар» розвиває інноваційні пакетні рішення для фіксованого та мобільного зв’язку, щоб клієнти могли спілкуватися дешевше і більше. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про «Київстар», «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. З жовтня 2010 р. до складу об’єднаного «Київстар» – бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. – входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/9985.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: August 16, 2012