У травні-липні 2012 року «Київстар» запровадив ряд пакетних пропозицій для міжнародного роумінгу, де вартість хвилини дзвінка знижено до 0,9 грн. У результаті, у липні 2012 року абоненти компанії використали в роумінгу удвічі більше хвилин, ніж за той же період минулого року. Зниження тарифів «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/mm/) на міжнародний роумінг (http://www.kyivstar.ua/mm/roaming/tariffs/) сприяло подвійному зростанню попиту на цю послугу. Так, загальна тривалість дзвінків, які здійснили клієнти «Київстар», що користувались у травні-липні 2012 року міжнародним роумінгом на території Російської Федерації, перевищила 795,5 тисяч хвилин. Це удвічі більше, ніж за той же період 2011 року. На 25% більше клієнти «Київстар» стали телефонувати в роумінгу в Білорусі, Грузії, Узбекистані. Збільшився попит на міжнародний роумінг і серед клієнтів, які подорожують країнами Європейського Співтовариства. Так, в травні-червні 2012 року клієнти «Київстар», які відпочивали в Іспанії, зробили в міжнародному роумінгу на 33% більше дзвінків, ніж у минулому році; в Болгарії — на 20%, в Литві — на 25%, у Фінляндії — на 50%. Особливо зросла кількість дзвінків у роумінгу після введення пакетних пропозицій для роумінгу в країнах Європи, зі зниженою вартістю хвилини дзвінка. Так, клієнти «Київстар», які перебували на території Ірландії в липні 2012 року, використали на 270% більше роумінгових хвилин, ніж в червні того ж року; в Голландії – на 40%, у Словаччині – на 30%, в Греції – на 26%. Віталий Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку, пояснює збільшення попиту на послугу тим, що влітку 2012 року «Київстар» ввів спеціальні пакети, де вартість дзвінка в роумінгу – всього 90 копійок за хвилину. «В результаті, наші клієнти стали вдвічі більше користуватися мобільним зв’язком під час перебування за кордоном. Це переконує нас, що пакети послуг — вірне рішення, і ми будемо й надалі тішити клієнтів новими можливостями», — підсумував він. У липні 2012 року «Київстар» ввів пакети «Роумінг Європа 20» і «Роумінг Європа 70» (http://www.kyivstar.ua/mm/roaming/tariffs/package_europe/#prepaid) для клієнтів, які хочуть багато спілкуватися на відпочинку або під час подорожей до Австрії, Бельгії, Греції, Нідерландів, Іспанії, Швейцарії, Великобританії, Ірландії. Роумінг-пакети містять 20 і 70 нетарифікованих хвилин відповідно. Плата за підключення пакетів складає 30 та 90 гривень. У квітні 2012 року «Київстар» запропонував економні тарифи для клієнтів, що користуються роумінгом у Росії — пакети «Роумінг Росія 30» і «Роумінг Росія 100» (http://www.kyivstar.ua/mm/roaming/tariffs/package_russia/#prepaid). Підключивши такі пакети за 30 або 100 грн, клієнти отримують 30 та 90 хвилин відповідно (без збору плати за окрему хвилину) для спілкування на території Російської Федерації. Таким чином, в рамках пакету вартість дзвінків у міжнародному роумінгу обходиться клієнтам від 0,9 до 1,50 грн за хвилину. «Київстар» знижує вартість міжнародного роумінгу за рахунок вигідних пакетних пропозицій. Тому клієнти можуть спілкуватися більше, а платити – менше під час своїх закордонних подорожей. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про «Київстар», «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. З жовтня 2010 р. до складу об’єднаного «Київстар» – бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. – входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/9990.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: August 16, 2012