Конкурс «Бренд року України» був заснований Володимиром Співаковським у 2000 році. У 2001 році проект отримав підтримку Кабінету Міністрів України.
Незважаючи на свою назву, проект «Конкурс «Бренд року України» не є конкурсом у традиційному розумінні, через те що він
- Не має журі та оцінюючих комісій, що роблять висновок щодо претендентів на нагороду.
За словами засновника проекту Володимира Співаковського, «перевага конкурсу «Бренд року» полягає в тому, що в ньому немає журі, а значить, виключена корупція і підтасовка». (Джерело)
- Не проводить рейтингові дослідження або опитування, що дозволили би оцінити або висловити довіру громадскості до конкурсантів, не публікує результатів опитувань, не має підтверджених фактів анкетування респондентів у загальноукраїнському масштабі.
Визнання переможців здійснюється на підставі заявок про участь (Джерело) у проекті, поданих претендентами на нагороду «Бренд Року».
За роки існування проекту, нагороду «Бренд Року» отримали понад 170 торгових марок. У 2007 році, завдяки визнанню проекту 19 організаціями різних країн, проект заявив про свій міжнародний статус.
Принципи і цілі проекту
- Просування марочних товарів і послуг в Україні
- Розвиток споживчого суспільства і культури в Україні
- Cтруктурування економіки держави
- Зміцнення українського бізнесу в глобальній економіці
- Розширення міжнародних економічних зв’язків