ТОВ «Кримська водочна компанія» («КВК») – один з найбільших українських виробників та експортерів алкогольної продукції. На сьогодні до продуктового портфелю брендів «Кримської водочної компнії» належать: горілка «Medoff», «Природная коллекция», «Наша Марка», «Мърная», «Хуторок», коньяк та вино «Коктебель», слабоалкогольні напої на натуральній основі «LONGmixER».
Компанія є власником промислової бази повного циклу – виробничі потужності «Кримської водочної компанії» розташовані у м. Сімферополь. Інноваційні розробки у сфері створення ексклюзивних алкогольних продуктів, гнучка маркетингова політика та традиції якості дозволили «КВК» увійти до п’ятірки лідерів галузі.
Фундамент успіху брендів «КВК» засновано на виробничому обладнані класу HI-TECH, що відповідає найвищим міжнародним стандартам якості. Сучасні системи фільтрації спиртів, системи додаткової каскадної поліруючої фільтрації готової продукції дозволяють створювати алкогольні напої відмінної якості. Уся продукція «Кримської водочної компанії» сертифікована і піддається жорсткому контролю відповідно до стандартів якості.
Високі стандарти компанії та вклад в розвиток національного алкогольного ринку були неодноразово відзначені на численних міжнародних виставках та форумах. У портфоліо нагород «Кримська водочна компанія» – більше 12-ти золотих, декілька срібних медалей та десятки спеціальних дипломів та сертифікатів. Бренди «КВК» займали перші місця на міжнародних виставках «ПродЕкспо» (м. Москва), на міжнародному дегустаційному конкурсі «ЛенЕкспо» (м. Москва), на спеціалізованій виставці United Vodka (м.Канни).
Відповідність міжнародним стандартам якості, жорстка система контролю та створення інноваційних алкогольних продуктів визначає стратегію розвитку «КВК» на найближче майбутнє. Упровадження сучасних маркетингових, дистрибуційних та трейд-маркетингових стратегій дозволяє збільшити долю компанії на горілчаному ринку України й активно розвивати її величезний експортний потенціал. Портфель брендів компанії стабільно поповнюється новими торговельними марками, що дозволяє задовольняти потреби вітчизняного ринку і гідно представляти український алкоголь за кордоном.