«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» відкрила свій перший магазин в Києві в 2003 р. З тих пір компанія інвестувала понад 545 млн. євро в свій розвиток в Україні та створила більше 7 600 нових робочих місць.
На початок 2013 року «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» управляє 33 торговельними центрами у 24 містах: 29 з них класичні торговельні центри METRO та 4 – меншого формату «METRO Бази».
Класичний торговельний центр METRO пропонує асортимент із 30 000 найменувань товарів для професійних покупців: представників роздрібної торгівлі, ресторанно-готельного бізнесу, сервісних компаній та офісів. Торговельна площа класичних магазинів складає – 8 000-10 000 кв. м., а загальна площа будівлі – до 16 000 кв. м. Кожний торговельний центр пропонує безкоштовну парковку до 900 місць.
Кожна «METRO База» на площі до 2 000 кв. м. пропонує понад 3 000 найменувань товарів. Асортимент центру оптової торгівлі переважно складається з продовольчих товарів тривалого строку зберігання.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» співпрацює з понад 2100 постачальниками, закуповуючи більше 90% продукції в українських виробників, дистриб’юторів та імпортерів.
Торговельні центри METRO відкриті виключно для бізнес-покупців, тобто для юридичних осіб та приватних підприємців
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP – однієї з найбільших міжнародних торгових компаній світу. У 2012 р. обсяг продажів METRO GROUP склав 67 млрд. євро. В 2 200 магазинах компанії в 32 країнах світу працює більше 280 000 осіб. До складу METRO GROUP входять наступні торгові підрозділи: METRO/Makro Cash & Carry – міжнародний лідер оптової торгівлі, гіпермаркети Real, Media Market і Saturn – європейський лідер на ринку побутової техніки та універмаги Galeria Kaufhof.
Задоволення потреб наших покупців – основа діяльності компанії. Ми працюємо для того, щоб наші покупці не турбувались про закупки та могли зосередитись на своїх клієнтах.
Покупці METRO отримують додаткові вигоди від індивідуальних програм лояльності та послуг, таких як, наприклад, доставка. Компанія пропонує «Програму підтримки та розвитку роздрібної торгівлі». В її рамках у всіх торговельних центрах компанії працюють спеціалісти, які надають безкоштовні консультації представникам роздрібної торгівлі та допомагають їм переобладнувати їх магазини.
Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була першим оптовим оператором, який представив власні торгові марки (ВТМ) в Україні в 2003 р. Асортимент ВТМ компанії наразі нараховує понад 2000 продовольчих та непродовольчих товарів під 6 брендами. Для всієї ВТМ продукції METRO характерні висока якість та приваблива ціна.