- Написати і поширити прес-реліз про те, що ТМ була визнана найкращим вибором №1 за підсумками дослідження народних уподобань в рамках конкурсу «Фаворити Успіху – 2023» (про отримання 1 місця в народному рейтингу / визнання статусу найкращого вибору в своїй ринковій категорії на думку [експертів / споживачів] і т.д.);
- Проінформувати про досягнення бренду своїх партнерів, колег (у внутрішньокорпоративних медіа), а також споживачів у соц. мережах, в періодичних розсилках і в публікаціях на спеціалізованих і тематичних сайтах.
Будь ласка, надішліть на info favor.com.ua посилання на новину про перемогу в рейтингу (на своєму сайті, або на іншому тематичному ресурсі). Якщо вона буде більш змістовною, ніж шаблонний приклад вище, ми із задоволенням поділимося посиланням на статтю в паблік конкурсу в соцмережах: , , , . (До речі, тегайте наші сторінки в своїх smm-постах.)
- Оновити корпоративну документацію та довідкову інформацію про ТМ. Вказати в ній про визнання статусу найкращого вибору за результатами дослідження конкурсу «Фаворити Успіху – 2023»;
- Оновити рекламно-іміджеві макети бренду для преси, листівки для роздачі, банери, P.O.S-матеріали та презентаційні відеоролики: додати образ нагородного знаку «Фаворит Успіху – 2023». Оновити маркування, етикетку, упаковку продукції ТМ, а також вивіску закладу;
- Використовувати знак «Фаворит Успіху» на веб-сайті ТМ: у головній частині сайту (в шапці та в слайд-банері) + на сторінці опису конкурентних переваг бренду чи конкретного продукту + в розділі «Нагороди та досягнення» або «Про нас» (на цих сторінках можна демонструвати медаль або диплом);
- Демонструвати медаль в оформленні сторінок соц. мереж (наприклад, «на обкладинці» паблік). До речі, інформацію про нове досягнення можна додати в розділ «Нагороди» на Фейсбуці (см. скріншот);
- Додати медаль і/або переможний статус ТМ у підписи до електронних листів;
- Демонструвати диплом у холі офісу або в переговорній кімнаті. Розтиражувати диплом з прикріпленого макета і поширити у всіх філіях, відділеннях і регіональних представництвах. Є й вертикальний варіант макету, надамо за запитом. (Макет друкується «на цифрі» з PDF-файлу на щільному папері 200-300г/м2 і вставляється в настінну фоторамку А4 (21×30 см). Рекомендуємо золоту 10F-X918v від компанії «Веліста» — якщо це посилання не працює, все одно запитуйте у виробника золоту 10F-X918v, тільки 21×30, або скористайтеся пошуком);
- Провести ситуативну кампанію, повідомляти про досягнення в інтерв’ю, на прес-ланчах, в ході інших заходів популяризації бренду (в т.ч. під час проведення BTL-акцій, використовувати знак в оформленні заходів). Якщо для вашого прес-заходу або для корпоративної фотосесії потрібна символіка конкурсу, надамо у тимчасове користування іміджевий банер з конструкцією-павуком;
- Замовити колекцію веб-банерів різних розмірів, присвячених перемозі у рейтингу, в яких ваша ТМ позиціонується як найкращий вибору серед подібних продуктів/послуг. Банери використовуйте в самостійних рекламних кампаніях (наприклад, через платформу Google AdWords), а також надсилайте для розміщення на FAVOR.com.ua організаторам конкурсу. До ротації на FAVOR.com.ua приймаються банери геометричних розмірів від 240×350 до 250×400. (Приклади банерів) Для розміщення тільки на FAVOR.com.ua організатори можуть допомогти підготувати банери на основі слайд-шоу, при наданні рекламних картинок відповідного формату. (Приклади слайд-банерів)
Всі вищеописані дії проводяться незалежно від стандартного циклу заходів конкурсу, без прив’язки до дати церемонії нагородження. Ці заходи служать для інформування громадськості про досягнення брендом статусу №1 за результатами дослідження народних уподобань, яке відображується в рейтингу. Церемонія нагородження — додатковий інформаційний привід, який буде підкріплено яскравими фотосетами і ефектними відеороликами моменту урочистого вручення нагороди на сцені, і який можна буде використовувати окремо, наступною промо-хвилею або з метою тім-білдингу.
За можливістю, будь ласка, зберігайте всі приклади використання медалі (особливо в рекламі, на етикетках, упаковках, вивісках, на сайтах, у буклетах) в окремій папці. Ми колекціонуємо кейси: посилання на піар-статті, фотографії, макети, скріншоти.
Через 3 місяці та 9 місяців після цього повідомлення, вам автоматично прийдуть 2 однакових листи з проханням надіслати зібрані приклади самостійної кампанії з використанням знака і статусу переможця конкурсу.
Ми колекціонуємо приклади не тільки заради архіву на пам’ять, але й для того, щоб краще розуміти потреби рекламних і піар-кампаній переможця конкурсу, щоб мати можливість надати кращі послуги в майбутньому. |