Восені на FAVOR.com.ua триває один з найважливіших етапів конкурсу «Фаворити Успіху» – опитування думки експертних комісій Етап є одним з найзначущих при проведенні щорічного циклу досліджень громадської думки, і дозволяє визначити Фаворитів українського ринку за думкою провідних авторитетних фахівців, а також українських знаменитостей. Нагадаємо, що за методикою конкурсу (https://favor.com.ua/en/method/), при підведенні підсумкового щорічного рейтингу «Фаворитів Успіху», оцінка Експертів складе 40% фінального рейтингу, а думка зоряного «журі успішних людей» – 20%. Склад експертних комісій формується окремо для кожного напрямку ринку товарів і послуг, відповідно із професійною спеціалізацією учасників журі. Зі складом експертних комісій можна ознайомитись на сайті організаторів. У визначенні Фаворитів беруть участь професіонали авто (https://favor.com.ua/en/jury/2014/auto/)-ринку, експерти з продуктів харчування (https://favor.com.ua/en/jury/2014/food/) та напоїв (https://favor.com.ua/en/jury/2014/drinks/), з побутових товарів (https://favor.com.ua/en/jury/2014/household-goods/) і косметики (https://favor.com.ua/en/jury/2014/cosmetics/), спеціалісти з дітячих товарів (https://favor.com.ua/en/jury/2014/babies-kids-goods/) і різним категоріям ринку послуг (https://favor.com.ua/en/jury/2014/services/), а також знавці таких специфічних напрямків ринку послуг як «Життя міста» (https://favor.com.ua/en/jury/2014/citylife/), «ЗМІ» (https://favor.com.ua/en/jury/2014/mass-media/) та «Шоу-бізнес» (https://favor.com.ua/en/jury/2014/showbiz/). За методикою конкурсу, розробленою Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС), для об’єктивної та репрезентативної оцінки конкурсантів, у кожній номінації має проголосувати не менше ніж 5 авторитетних спеціалістів і не менше 5 знаменитостей. (Але, зрозуміло, чим більше — тим краще!:) ———————————— Тим часом триває 4-ій, фінальний етап цілорічного споживацького голосування Нагадаємо також, що кожен рік з січня по грудень на FAVOR.com.ua визначаються й Фаворити Споживачів. З початку 2014 року в голосуванні вже взяли участь майже 25 тисяч мешканців України, які висловили свою думку і дали власні оцінки товарам та послугам ринку. У сукупності учасники голосування зробили вибір торгових марок, які заслуговують найбільшої уваги та довіри українців таким чином стали рекомендацією № 1 на думку споживачів, Фаворитами України 2014 року. Взяти участь у споживацькому голосуванні (https://favor.com.ua/en/vote/) може кожен бажаючий, і робити це можна кожен календарний квартал з чистого аркуша! При підведенні підсумків споживацького голосування береться середня сума балів, отриманих у всіх 4-ох календарних кварталах. Крім того, рейтинг споживачів має 40% ваги в комплексному, т.зв. Абсолютному рейтингу, наряду із експертною оцінкою та думкою «зоряного» журі. Рекомендуйте своїх власних Фаворитів на FAVOR.com.ua, користуйтеся рекомендаціями спільноти, та беріть від життя краще! А чи знали ви, що методика конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» допускає можливість самовисування до експертного журі (https://favor.com.ua/en/news/21383.html)? ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/news/21425.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: October 14, 2014