Восені на FAVOR.com.ua триває один з найважливіших етапів конкурсу «Фаворити Успіху» – опитування думки експертних комісій
Етап є одним з найзначущих при проведенні щорічного циклу досліджень громадської думки, і дозволяє визначити Фаворитів українського ринку за думкою провідних авторитетних фахівців, а також українських знаменитостей. Нагадаємо, що за методикою конкурсу, при підведенні підсумкового щорічного рейтингу «Фаворитів Успіху», оцінка Експертів складе 40% фінального рейтингу, а думка зоряного «журі успішних людей» – 20%.
Склад експертних комісій формується окремо для кожного напрямку ринку товарів і послуг, відповідно із професійною спеціалізацією учасників журі. Зі складом експертних комісій можна ознайомитись на сайті організаторів. У визначенні Фаворитів беруть участь професіонали авто-ринку, експерти з продуктів харчування та напоїв, з побутових товарів і косметики, спеціалісти з дітячих товарів і різним категоріям ринку послуг, а також знавці таких специфічних напрямків ринку послуг як «Життя міста», «ЗМІ» та «Шоу-бізнес».
За методикою конкурсу, розробленою Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС), для об’єктивної та репрезентативної оцінки конкурсантів, у кожній номінації має проголосувати не менше ніж 5 авторитетних спеціалістів і не менше 5 знаменитостей. (Але, зрозуміло, чим більше — тим краще! :)
Нижче показано поточний рівень репрезентативності спеціальних журі для всіх 536 номінацій конкурсу 2014 року:
Коли обидві позначки дійдуть до 100%, голосування буде автоматично зупинено, результати будуть передані для перевірки незалежним аудиторам, а переможці конкурсу «Фаворити Успіху – 2014» прийматимуть від усіх нас привітання з заслуженою перемогою і готуватися до отримання нагороди на щорічній урочистій церемонії!
Тим часом триває 4-ій, фінальний етап цілорічного споживацького голосування
Нагадаємо також, що кожен рік з січня по грудень на FAVOR.com.ua визначаються й Фаворити Споживачів. З початку 2014 року в голосуванні вже взяли участь майже 25 тисяч мешканців України, які висловили свою думку і дали власні оцінки товарам та послугам ринку. У сукупності учасники голосування зробили вибір торгових марок, які заслуговують найбільшої уваги та довіри українців таким чином стали рекомендацією № 1 на думку споживачів, Фаворитами України 2014 року.
Взяти участь у споживацькому голосуванні може кожен бажаючий, і робити це можна кожен календарний квартал з чистого аркуша! При підведенні підсумків споживацького голосування береться середня сума балів, отриманих у всіх 4-ох календарних кварталах. Крім того, рейтинг споживачів має 40% ваги в комплексному, т.зв. Абсолютному рейтингу, наряду із експертною оцінкою та думкою «зоряного» журі.
Рекомендуйте своїх власних Фаворитів на FAVOR.com.ua, користуйтеся рекомендаціями спільноти, та беріть від життя краще!
А чи знали ви, що методика конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» допускає можливість самовисування до експертного журі? |