30 вересня завершився вирішальний етап голосування конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху – 2019». І, в досить великому ряді номінацій, Фаворити Споживачів уже визначені! Звичайно, оригінальна методика конкурсу передбачає опитування громадської думки протягом усього року, з січня по грудень. Мета щорічного дослідження — визначення найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій ринку споживчих товарів і послуг, визначення Фаворитів Року. Народне голосування розділене на 4 етапи, що дорівнюють чотирьом календарним кварталам. Підсумкова, річна оцінка кожного учасника — це середня оцінка отримана учасником в кожному квартальному етапі. Але якщо за підсумком трьох кварталів в будь-якої з категорій з’ясувалося, що розрив між лідером і учасником №2 виявився великий настільки, що ніяка оцінка фінального IV етапу опитувань вже не в змозі зрушити лідера з 1-го місця, то його можна достроково вітати із заслуженою перемогою! → Дивіться список категорій, назви та імена вже визначених Фаворитів Року (https://favor.com.ua/en/news/consumers-favorites-2019/#list) ← Інтернет-опитування проводилося протягом трьох кварталів 2019 року, з 1 січня по 30 вересня. Респондентам пропонувалося надати свою рекомендацію найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій в будь-який з 612 категорій споживчих товарів і послуг. У голосуванні взяли участь 31426 респондентів з усіх регіонів України (за винятком територій тимчасово окупованих РФ), або 32151 людей загалом (але голоси нерезидентів України враховувалися тільки в розділах «Шоу-бізнес» (https://favor.com.ua/en/vote/showbiz/) і «Туризм» (https://favor.com.ua/en/vote/citylife/ukrainian-airline/)). → Дивіться статистику і цифри про дослідження (https://favor.com.ua/en/news/consumers-favorites-2019/#insight) ← Згідно з методикою дослідження (https://favor.com.ua/en/method/), кожен учасник народного голосування має можливість проголосувати з чистого аркушу до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші з небайдужих споживачів, які вказали свої уподобання і рекомендації щодо найкращого вибору в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани (https://favor.com.ua/en/jury/2019/honorboard/). ———————————— А тим часом, в ряді категорій, де розрив між участнкіамі №1 і №2 все ще недостатньо великий, триває фінальна «Битва брендів» (https://favor.com.ua/en/vote/battle-of-the-brands/)! Невелика різниця в рейтингу не дає можливості однозначно говорити про чиєсь лідерство і не дозволяє вітати заздалегідь з перемогою жодного з учасників. Тому попереду у нас ще майже три місяці голосування, яке визначить в результаті найкращих з найкращих! ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/news/31878.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: October 3, 2019