У 2004 році компанія «Фаворит Олімпу» презентує новий для України проект: Міжнародний конкурс торгових марок «Фаворити Успіху». Мета конкурсу — визначити найбільш популярні та успішні торгові марки товарів та послуги на українському ринку. Конкурс проводиться за професійною методикою «Формула Успіху», яку розробила американська компанія Global Research Industry Inc. В 2003 році ця методика пройшла аудит і була адаптована до особливостей українського ринку доктором філософських наук, генеральним директором «Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС)» Володимиром Паніотто. Успішним товарам та послугам дають оцінку Експерти-професіонали, Журі Успішних Людей (Celebrites) і Споживачі. Переможці визначаються за допомогою незалежного дослідження, яке не передбачає отримання інформації від учасників. У дослідженнях представлені всі товари та послуги, присутні на українському ринку, в категоріях затверджених організаторими конкурсу. Товар/послуга-переможець отримує звання «Абсолютного Фаворита» у своїй категорії з правом використання символіки. Партнери з організації професійних досліджень конкурсу 2004 року — провідні видання: тижневик «Контракти», газета «Продукты питания», газета «Здоров’я України». Аудит результатів конкурсу проводитиме компанія «Київський Міжнародний Інститут Соціології», що гарантує їх об’єктивність. Офіційна церемонія нагородження переможців запланована на 13 грудня 2004 року в Національному Палаці «Україна». ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/news/49.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: May 23, 2004