Листівка: З Новим 2019 роком!Вітаємо вже у Новому році з новим діловим сезоном! :) Дякуємо всім, хто навіть в період зимових свят не забував зайти на FAVOR.com.ua, щоби проголосувати за свої найулюбленіші торгові марки і найталановитіших виконавців.

Втім, ми в святковий період часу не втрачали, готуючись незабаром офіційно привітати з перемогою Фаворитів 2018 року — діячів української сцени, торгові марки і компанії, які були визнані №1 в своїх категоріях за результатами мастабного дослідження народних уподобань, що грунтується на оцінках експертів ринку і на численних рекомендаціях споживачів! Цікаві факти і цифри про торішнє дослідження дивіться нижче.

Найближчим часом організатори конкурсу будуть сповіщати учасників рейтингу про результати і готуватися до чергової, вже 16-ої церемонії нагородження «Фаворитів Успіху – 2018», яка відбудеться навесні. Слідкуйте за подальшими анонсами подій на сторінках конкурсу в соцмережах і не забувайте підтримувати в голосуванні своїх персональних Фаворитів! Найактивніші учасники голосування завжди отримують безкоштовні запрошення на церемонію нагородження!

Вибирайте своїх Фаворитів Успіху!До речі, з початку року голосування було запущено з чистого аркушу, тому ви вже можете починати визначати найкращих з найкращіх вже у новому, 2019 році! Задайте добрячого старту своїм персональним фаворитам!

Приступити до визначення Фаворитів Року – 2019

Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2018 року:

Факти про респондентів народного голосування:

Жінки набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так у 2018 році в опитуванні взяли участь 15180 чоловіків і 33376 жінок.
  Стать респондентів
Чоловіки — 31,26%
Жінки — 68,74%
 

Вік респондентів розподілено таким чином:

* Статистика по 98,4% респондентам, які вказали свій рік народження.
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
Розподіл респондентів по території України

У 2018 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 36,52% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу.

Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.

Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.

Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими:

Вплив журі на комплексний рейтингЗгідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.

IdeaНагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.)

Пристрої 66,29% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 32,16% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 1,55% користувалися для цього планшетом. (Порівняно з попереднім 2017 роком, помітно зменшилася відсоткова кількість респондентів використовують комп’ютери, поступившись користувачам смартфонів, що відповідає загальній тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів.)
Подробиці Більш детальна інформація про дослідження (з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях) надається організаторами конкурсу індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ.

Попереду церемонія нагородження лідерів рейтингу, «Фаворитів Успіху – 2018», дату якої буде незабаром анонсовано (слідкуйте за новинами). А також не лінуйтеся підтримувати найкращі торгові марки та найулюбленіших виконавців вже у Новому 2019 році!

Ваш вибір і підтримка забезпечать номінантам хороший старт у період, коли голосів ще мало і стабільний рейтинг споживчих уподобань ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте і завжди беріть від життя тільки найкраще!

Приступити до визначення Фаворитів Успіху – 2019


This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/news/annual-stats-2018/).
All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required!
Document date: