@media (max-width: 768px) { table, div { float: none !important; } table.colm { table-layout: fixed; } table.colm td img { max-width: 100%; height: auto; } table.colm td, td.colm { display: block; width: 100%; height: auto !important; margin: 0 !important; padding: 0 0.4em 0 !important; } } .hoverline:hover { text-decoration: underline !important; } Протягом усього минулого року найкращі бренди України вибирали 3 журі: авторитетні галузеві експерти, знаменитості та публічні люди, а також усі небайдужі споживачі, які ділилися своїми думками і особистим досвідом, вказували рекомендації найкращого вибору на FAVOR.com.ua! Найулюбленіші споживачами бренди країни були представлені публіці у званні Фаворит Успіху – 2018 на шістнадцятому урочистому шоу вручення нагород. У Києві відбулася шістнадцята щорічна церемонія нагородження Фаворитів року. Найкращі торгові марки України були визначені за підсумками масштабного народного Інтернет-голосування, яке проводилося протягом усього минулого року, паралельно з опитуванням авторитетних експертів ринку. Отримані в результаті дослідження рейтингові таблиці дали можливість вивчити уподобання громадськості та визначити їх найкращий вибір у низці категорій ринку споживчих товарів і послуг. Лідери рейтингу, іменовані Фаворитами Успіху, отримують визнання в якості рекомендації безперечно найкращого вибору серед асортименту подібних пропозицій. Рейтинги народної довіри до учасників ринку складаються дуже просто і прозоро — завдяки анкетуванню спеціалістів професійного журі (в якому всі галузеві експерти представлені организаторами поіменно (https://favor.com.ua/en/jury/2018/)), паралельно з Інтернет-голосуванням небайдужих споживачів на www.favor.com.ua (в якому, до речі, найактивніші респонденти регулярно заохочуються призами). В ході шоу нагородження публіці були представлені лідери рейтингу громадських уподобань у майже 100 категоріях ринку товарів і послуг народного споживання. Нагороди вручалися найкращим брендам товарів і послуг, найулюбленішим столичним закладам, найцікавішим ЗМІ, і навіть найталановитішим, на думку респондентів, молодим зіркам українського шоу-бізнесу. Серед переможців рейтингу, удостоєних статусу Фаворит Року, звичайно ж, були і торгові марки харчової галузі... Серед брендів харчової галузі нагороди вручалися переможцям у таких категоріях: Удостоїтися почесної нагороди можливо виключно за фактом отримання першого місця в рейтингу споживчих уподобань і експертних рекомендацій. Рейтинги народних уподобань щорічно складаються щодо товарів і послуг у декількох сотнях категорій ринку, на підставі масштабних щорічних опитувань громадської думки. Всі результати досліджень публікуються у вигляді рейтингів у вільний доступ на FAVOR.com.ua. В народному онлайн-голосуванні, яке триває цілий рік з січня по грудень, може взяти участь кожен небайдужий житель України. Так, протягом 2018 року було опитано понад 48 тисяч респондентів і дві сотні експертів-професіоналів різних напрямів українського споживчого ринку. Рейтинг складено за сприяння спеціалістів компанії InMind, а аудит результатів дослідження проводиться Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС). Однією з особливостей конкурсу «Фаворити Успіху» є те, що рейтинг уподобань у ньому складається по кожній респондентських групі окремо (таким чином ми знаємо Фаворитів Споживачів, Фаворитів Експертів та Фаворитів Успішних Людей), а також по всіх групах журі в сукупності (що дозволяє визначити Абсолютного Фаворита). Таким чином результати дослідження відображають уподобання на думку дуже різних респондентських груп. Однак найбільш пріоритетним для торгових марок, звичайно ж, є думка пересічних споживачів... За словами маркетинг-менеджера конкурсу Людмили Пархоменко, задача рейтингу — дати максимально об’єктивну картину ринку товарів і послуг, а також ступеня довіри споживачів до учасників ринку: «Ми вважаємо, що, якщо є якийсь товар або послуга, і є асортимент конкурентних пропозицій — значить можна визначити і найкращу з них. Значить можна на підставі численних відгуків та рекомендацій скласти простий і прозорий рейтинг, який в результаті дозволить визначити рекомендацію №1 — найкращий вибір для покупця.» На церемонії нагородження переможці говорили про якість продукції і про прихильність добрих традицій: «З дитинства у нас залишилися спогади про смак згущеного молока», — каже Тетяна Гайдай, «Первомайський МКК», — «А дитинство це пора, коли все надзвичайно смачне: вода прохолодніше, цукор солодший, молоко згущене. І діти, які їдять наше молоко зараз, будуть через 20-30 років згадувати: «Пам’ятаєте смак згущеного молока, як у дитинстві?» І наше згущене молоко, і малюк з ложкою, залишаються назавжди.» З цим погоджується Олена Юрченко, компанія «Волошкове поле»: «Рецепт смаку дитинства дуже простий: натуральність, класична рецептура, вірність традиціям. Ну і ми самі вживаємо наш продукт, ми його теж любимо!». «І наші діти теж!» — додала Тетяна Гайдай. До числа Фаворитів увійшли й бренди техніки: пральні машини та індукційні плити Electrolux, обігрівачі UDEN-S, зволожувачі повітря Ergo, інгалятори Longevita. Довіра до продукту з боку лояльних клієнтів і споживачів — обов’язкова складова успіху. Тому медаль «Фаворит Успіху», як символ довіри споживачів, особливо цінується фармацевтами. Медалі були вручені цілій плеяді препаратів, які стали №1 у рейтингах низки категорій безрецептурних лікарських засобів. Медаль отримали продукти від компаній Гріндекс (Випросал В), Софарма (Карсил, Темпалгін, Бронхолітин та ін.), Вішфа (Урохолум), Мові Хелс (Мовекс), Джонсон і Джонсон (Візін, Мікролакс, Нікоретте, o.b.), Нобель Ілач (Алора), Ділео Фарма (Тантум Верде), Орісіл-Фарм (Атоксіл), Євромедекс (Цитеал), Біокодекс (Ентерол) та ін... А в сфері краси та здоров’я були відзначені: салони лазерної косметології Люменіс, офтальмологія Batigoz. Нагороди дісталися і популярним косметичним продуктам: бренду дистриб’юторської косметики Mary Kay і лінійці засобів для здоров’я волосся Плацент Формула. Другий рік поспіль статус Абсолютного Фаворита серед автозаправок утримує мережа SOCAR. Підтверджують статус лідерів ринку і улюблені бренди професіоналів в сфері будівництва та ремонту: фарба Sniezka і профілі для вікон REHAU. У номінаціях розділу «Життя міста» нагород удостоїлися: кращий салон-магазин жіночого одягу VOVK, найбільший в Україні ТРЦ Lavina Mall та ін. У сфері фінпослуг дипломи отримали мережа ломбардів Благо і програма швидких кредитів Microcredit. У число компаній, які отримали право використовувати знак «Фаворит Успіху» у своєму маркуванні увійшли й Інтернет-сервіси: автобусні каси Busfor.ua, прогноз погоди Gismeteo, онлайн-магазин одягу Answear та ін. Особливою рисою рейтингу «Фаворити Успіху» є те, що крім класичних брендів товарів і послуг, у ньому присутні й номінації шоу-бізнесу, щодо яких споживачі також можуть висловити свою довіру. Так на 16-й церемонії нагороди отримали: етно-співачка Ілларія, дівоче тріо COCOS і відразу 3 переможця в категорії «молодий талант»: Андрій Бойко і сестри Ніна і Василиса Бойкови. «При вивченні уподобань громадськості ми намагаємося охопити всі сфери ринку народного споживання. Це некомерційний рейтинг. Наразі в ньому представлені понад 6 сотень номінацій, в яких всі гравці ринку змагаються на звання найкращого в своїй ринковій ніші, без будь-яких заявок на участь. І відвідавши FAVOR.com.ua можна не тільки проголосувати за свої персональні уподобання, а й побачити все опубліковані рейтинги у вільному доступі» — зазначив на церемонії нагородження керівник конкурсу Олексій Кузнєцов — «Завдяки відкритому рейтингу все очевидно — лідери рейтингу — переможці є у кожної номінації! І сьогодні ми будемо віншувати і аплодувати не просто тим, хто став №1 у своєму напрямку діяльності, завоювавши серця і довіру споживачів, але й побажав поділитися тріумфом зі своїми шанувальниками!» Дивіться повний список Фаворитів і вказуйте свої персональні уподобання вже нинішнього, 2019 року, в голосуванні на www.FAVOR.com.ua. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/news/ceremony2018-drinks/). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: August 6, 2019