У фіналі – тільки лідери!29 травня відбулася урочиста церемонія нагородження переможців Конкурсу 2008 року, найкращих торгових марок та імен України. Обирали переможців три респондентських групи: галузеві Експерти, Журі Успішних Людей і безпосередньо самі Споживачі. Свою думку можна було висловити в онлайн-голосуванні. За словами директора конкурсу «Фаворити Успіху» обирати респондентам було так само складно, як і визначатися з товаром у магазині, а у фіналі, на його переконання, тільки найкращі. Олексі Кузнєцов, голоса Конкурсу «Фаворити Успіху»:
— Любая торговая марка которую выбирает потребитель — уже успешна, её уже выбрали, её купили. Это уже означает «успешная». А те которых выбрало наибольшее количество людей и есть самые Успешные торговые марки, «Фавориты Успеха». Вирішальна позиція торгових марок напряму залежала від активності споживачів протягом всього року, тому і умови такі: прогрес фірм спостерігається щоквартально, тобто фіксується чотири рази на рік. Така методика дозволяє відстежити точну динаміку змін уподобань споживача, а також зрозуміти як змінюється якість продукту і чи змінюється вона взагалі. Це призводить до об’єктивної оцінки компаній, які Успіх тлумачить по своєму, але головний критерій один для всіх — це беззупинна робота. Світлана Скопиченко, голова представництва компанії Solvay Pharma.
— Успех для нас — это постоянная каждодневная работа, на протяжении 24 часов в сутки. Потому что иначе невозможно достич Успеха, нельзя останавливаться ни на минуту, несмотря на сложное время. Это всегда нужно понимать что нужно идти вперёд и двигаться, иначе тебя очень быстро догонят. Анастасія Луценко, маркетинг менеджер компанії «Про-Фарма».
— Быть «Фаворитом Успеха» это прежде всего ответственность перед своими потребителями, это постоянное качество, постоянные инновации, разработки, и обязательное придерживание всех обещаний, которые мы даём потребителю в рекламе. Ринок на місті не стоїть, з’являються нові марки і нові імена. Але є і лідери, чия історія і досвід говорить сама за себе. 7 років компанія «Таксі-Шансон» доводить своїм клієнтам що вони кращі на ринку. Перше, каже директор компанії, що є найголовнішим для них — це повага та особливий підхід для кожного клієнта, а також постійні іновації та сервіс на будь-який смак. Дмитро Сукачьов, директор компанії «Такси-Шансон»:
— «Такси-Шансон» уже семь лет на рынке города Киева. С самого начала мы ставили перед собой цель создать службу такси которая выгодно отличается среди других компаний. Качеством и сервисом. Мы постоянно совершенствуем алгоритм взаимодействия между диспетчером и водителем, диспетчером и клиентом, используем только современное оборудование. А для клиентов для которых главным фактором является цена — будет такси «Мелодия», с самыми низкими ценами в Киеве, так называемыми антикризисными ценами. Переможці минулого року нагороджені і задоволені. Попереду новий підсумок. Головний партнер конкурсу, портал FAVOR.com.ua продовжує опитування. На сьогоднішній день він містить 430 категорій з переліком товарів і послуг. Кожна категорія — номінація конкурсу. Голосування продовжується за найкращі марки поточного року. І пам’ятайте, що тільки Ваша підтримка і вибір стимулюють компанії робити більше, якісніше і краще за інших! |