Для перемоги в конкурсі торгових марок «Фаворити Успіху» потрібно небагато, кажуть експерти. Масштабна рекламна кампанія, висока якість товару чи послуги і зручна дистрибуція. Адже перш ніж за щось проголосувати, споживач має це купити. Як прокоментував керівник конкурсу Олексій Кузнєцов, стати переможцем конкурсу «Фаворити Успіху» може будь-яка якісна, затребувана і улюблена споживачами марка присутня на ринку, причому, незалежно від того, чи бажає марка отримати нагороду конкурсу, чи ні. Процес подачі заявок на участь у даному конкурсі не коректний сам по собі, оскільки конкурс, що проводиться виключно серед учасників подали заявки – ніколи не покаже об’єктивної ситуації. Мета конкурсу «Фаворити Успіху» – визначення реальної та об’єктивної картини споживчих переваг. Тому в кожній номінації конкурсу представлені буквально ВСІ учасники свого сегменту, присутні на ринку. – Голосування поділено на чотири річних етапу, що також дозволяє відслідковувати динаміку змін у перевагах громадськості протягом року. Також ми залучаємо до конкурсу відомих фахівців різних напрямів українського споживчого ринку, – повідомив Олексій Кузнєцов. Конкурс «Фаворити Успіху» проводять проводять вже увосьме. Для об’єктивності голосування проходить в Інтернеті. Тепер вибрати улюблену марку на сайті може хто завгодно. А присутні на ринку товари автоматично стають учасниками, без будь-якої реєстрації. |