“Favorites of Success” logo Про конкурс «Фаворити Успіху» та этапи його реалізації
© FAVOR.com.ua
 
Про конкурс «Фаворити Успіху» та этапи його реалізації
  
Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху»
Бери від життя краще!

Досконалість варта довіри!

Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху», успішно працює в Україні з 2003 року, і в нинішньому році відзначає свій ювілей. Вже з першого року діяльності конкурс викликав великий інтерес громадськості, і цього року, у середині травня, пройде 5-а, ювілейна церемонія нагородження переможців конкурсу.

Діяльність конкурсу спрямована на визначення найуспішніших торгових марок українського ринку, стимулювання їх розвитку, підвищення рівня довіри й лояльності до торгових марок у споживачів. Успішність визначається за оцінкою трьох комісій: провідних галузевих Фахівців, Знаменитостей, а також й безпосередньо самих Споживачів.

Через затребуваність проекту, з кожним роком поповнюється кількість позицій конкурсу, і сьогодні нараховується понад 400 номінацій у різних галузях, по категоріям: Товари, Послуги, Життя Міста, Медіа та Шоу-Бізнес.

Без сумнівів, кожній компанії цікаві маркетингові дослідження з участю їх ТМ, у яких відображуються реальні результати та позиція по відношенню до конкурентів. Але, на жаль, навіть найбільші компанії, далеко не завжди можуть самостійно здійснити масштабні дослідження, або домогтися бажаного результату. Що, у свою чергу, негативно впливає на позиціонування бренду, супроводжується фінансовими втратами, і як мінімум, просто засмучує.

InMindУ рамках конкурсу «Фаворити Успіху» проводяться реальні маркетингові дослідження, за участю реальних експертів. Кожного експерта представляють індивідуально на порталі FAVOR.com.ua а також під час церемонії нагородження Фаворитів.

КМІСРейтинги торгових марок, згідно з результатами досліджень, визначаються партнером проекту «Фаворити Успіху» — маркетинговою агенцією InMind. Абсолютна достовірність результатів досліджень гарантована. Це забезпечується обов’язковою повторною перевіркою результатів незалежним аудитором — Київським міжнародним інститутом соціології.

 

 

Конкурс «Фаворити Успіху» реалізується у кілька етапів:

  • Вивірка та підготовка інформації про торгові марки для маркетингових досліджень;
  • Реалізація масштабних досліджень із залученням провідних експертів, знаменитостей, спеціалізованих споживчих видань і, власне, опитувань самих споживачів;
  • Повідомлення компаній про переможні позиції, які посіли  їх торгові марки, відповідно до результатів досліджень;
  • Надання ТМ-переможцям можливість комерційного використання продуктів маркетингових досліджень відносно своїх ТМ, права на використання статусу та символіки «Фаворит Року» у своїх рекламних матеріалах та комунікаціях;
  • Організація урочистої церемонії нагородження з шоу-програмою за участю зірок українського шоу-бізнесу;
  • Рекламне супроводження Переможців конкурсу, з індивідуальним підходом.
https://favor.com.ua/en/press/590.html