“Favorites of Success” logo «Наша Ряба» стає сучаснішою
© FAVOR.com.ua
 
«Наша Ряба» стає сучаснішою
  

З 6 квітня, компанія «Миронівський хлібопродукт» запустила нову та унікальну для українського ринку рекламну кампанію однієї зісвоїх торгових марок «Наша Ряба». Під цим брендом компанія випускає свіже охолоджене м’ясо птаха. Тепер «Наша Ряба» оновлює свій стиль і стає сучаснішою.

Нагадаємо, торгова марка «Наша Ряба» народилася 26 грудня 2001 року. За ці роки ми досягли багато чого: «Наша Ряба» стала найулюбленішим брендом, про що свідчать щорічні дослідження споживчих уподобань. Знання торгової марки становить близько 100 % і, відповідно, довіра споживача теж тримається на найвищому рівні. Але з тих пір змінився час, помінялися технології, стиль життя людей помінявся. «Наша Ряба» не могла стояти на місці, тим більше що споживачі чекали від неї нововведень. Суттєво просунулися вперед технології виробництва курятини від тих, які були на початку 2000-х. І форма «Нашої Ряби» не повинна відставати від її змісту.

Ось чому обличчя бренду стало новим:

  • сучасне графічне зображення нового логотипу;
  • інноваційний фірмовий стиль торговельних точок і упаковки продукції;
  • нове маркування продукції — на упаковці з’являються два символи, які свідчать про якість продукції «Натуральні корми власного виробництва» і «Упаковане виробником»;
  • новий слоган — «Наша Ряба — натуральні продукти для здорового життя!».
  • зміна стилю рекламної підтримки.

Унікальності новій рекламній кампанії надає поява в кадрі Юрія Косюка, власника компанії «Миронівський Хлібопродукт», що володіє брендом «Наша Ряба». Юрій Косюк, таким чином, гарантує, що при зовнішніх змінах, якість продукції та її натуральність залишаються на рівні найвищих стандартів. І цінності бренду, такі як родина, здорове харчування, активний спосіб життя залишаються незмінними. «Ми самі вирощуємо «Нашу Рябу», контролюємо всі етапи її виробництва — від першого зернятка в кормах до кожної упаковки на полці. Ми робимо це для Вас і здоров’я Вашої родини», — запевняє споживачів Юрій Косюк з екранів телевізорів у новому рекламному ролику.

ВАТ «Миронівський хлібопродукт» — вертикально інтегрована компанія з виробництва м’яса птаха. До складу компанії входять 19 підприємств у різних областях України. ВАТ «Миронівський хлібопродукт» належать такі торгові марки як «Наша Ряба», «Легко!», «Фуа Гра», «Сертифікований Ангус», «Дружба народів», «Бащинський». За програмою франчайзингу по всій Україні працює більше 2000  торговельних точок ТМ «Наша Ряба». «Миронівський хлібопродукт» (MHP S.A.) —  єдина українська агрокомпания, акції якої котируються на основному майданчику Лондонської фондової біржі.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Олена Соловйова,
віце-президент по роботі з інвесторами та ЗМІ,

«Миронівський хлібопродукт»
тел.: (044) 207-00-70
pressa@mhp.com.ua

 
03143, м. Київ,
вул. Академіка Заболотного, 158
Phone: (044) 207-00-00
Fax: (044) 537-57-27
Web:
https://favor.com.ua/en/promo/1131.html