29 травня 2009 року за результатами Міжнародного конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні, медична компанія «ФАРМАСКО» отримала звання «ФАВОРИТ РОКУ - 2008» у номінації «Медичні тести». Конкурс імен і торгових марок «Фаворити Успіху» відомий з 2003 року. Діяльність цього конкурсу, відзначають його організатори, спрямована на визначення найуспішніших імен, торгових марок і послуг на вітчизняному ринку, стимулювання їх розвитку, а також підвищення рівня лояльності і довіри до них у споживачів.
Переможці конкурсу, безперечні лідери своєї галузі, визначаються за оцінкою трьох експертних комісій. Саме завдяки ним, відзначає Олексій Кузнецов, голова оргкомітету конкурсу «Фаворити Успіху», ми дізналися імена найвідоміших торгових марок в нашій країні: «Успіх вибрав своїх фаворитів. І сьогодні Україна побачить їх і почує їх імена!» Після підрахунку всіх голосів незалежна маркетингово-дослідницька компанія «InMind» за наслідками голосування вивела загальний бал. Представник цієї компанії, що є з 2004 р. офіційним рейтинговим агентством конкурсу «Фаворити Успіху», бизнес-девелопмент-менеджер Олена Федоренко відзначила: «Ми давно і із задоволенням співробітничаємо з організаторами конкурсу «Фаворити Успіху», тому що принцип їх роботи — чесність і об'єктивність. А це є принципом і нашого агентства. Компанія «InMind» проводить підрахунок голосів, і в наші завдання входить адекватна оцінка результатів відбору і їх узагальнення для визначення переможців, щоб по цих результатах зі всіх гідних претендентів вибрати кращих з кращих».
У свою чергу Київським міжнародним інститутом соціології, який є офіційним аудитором конкурсу, була перевірена правильність результатів підрахунків. Дмитро Краковіч, виконавчий директор даного інституту, підтвердив їх об’єктивність, відмітив: «Ми підтверджуємо, що методика проведення конкурсу повністю відповідає правилам!»
У номінації «Медичні тести» компанія «ФАРМАСКО» отримала звання «ФАВОРИТ РОКУ - 2008».
Компанію заслужено осяяв промінь Успіху на вітчизняному ринку медичних тестів, а визнання споживачів було підтверджено нагородою і дипломом. |