Жалоба в орган по защите прав потребителей
  
____орган захисту прав споживачів____
Адреса: _________________________________


ЗАЯВНИК: _________________________
що проживає за адресою: _індекс__, м. ___, вул.___, буд. ___, кв. ___;
тел.: __________.

Мною, ____П. І. Б.____, «___» _________ 20__ року в магазині «_________», що знаходиться за адресою: м. _____, вул. _____, буд. ___, і належить ТОВ «_____________», ідентифікаційний код _______ (надалі – «магазин»), було придбано ____товар_____ вартістю ___ (___) гривень.

По приїзді додому виявилося, що товар не підходить мені по габаритам та кольору.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Наступного після покупки товару робочого дня я, взявши придбаний товар та документ, що підтверджує покупку, поїхав до магазину з метою здати придбаний товар та повернути назад грошові кошти. Та в магазині продавець, який продав мені вищевказаний товар, відмовився повертати кошти, мотивуючи це тим, що товар уже безпосередньо використовувався і, таким чином, не підлягає а ні обміну на аналогічний товар, а ні поверненню. Таку ж відповідь надав мені і директор магазину при особистій розмові.

На мої заперечення про те, що даний товар мною не використовувався, його товарний вигляд, споживчі властивості збережено, я маю розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром, у зв’язку з чим маю право на обмін такого товару, представники магазину відповіли мені, що обміняти товар не можуть, оскільки аналогічного товару не мають. На мою ж вимогу у такому разі розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, представники магазину не реагували.

На таку поведінку, мною було подано заяву про повернення мною магазину придбаного товару та відповідно повернення грошових коштів. Дану заяву було отримано магазином __________ 20___ р., що підтверджується повідомленням про вручення листа (копія листа та повідомлення додається). Проте й досі відповідь мені надана не була.

Беручи до уваги викладене вище, прошу Вас провести перевірку магазину щодо дотримання прав споживачів, зобов’язати магазин прийняти від мене товар та повернути мені сплачені за нього гроші, а також накласти на магазин санкції, передбачені законодавством за порушення прав споживачів.

Про результати розгляду даної заяви прошу Вас повідомити мене у встановлені законодавством України строки.

Додатки:

  1. копія товарного чека;
  2. копія заяви, поданої продавцю.
________________ 20__ р. (підпис) П. І. Б.

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.