Промо-кампанія учасника конкурсу «Фаворити Успіху»
Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» щорічно проводить дослідження рівня суспільної довіри до торгових марок споживчих товарів і послуг України, а також до різного роду громадським закладам і засобам масової інформації.
Місія конкурсу — складання незалежного рейтингу споживчих уподобань і експертних рекомендацій на основі масштабного всеукраїнського дослідження, та інформування громадськості про лідерів рейтингу — про тих кому віддають перевагу, кому довіряють, сміливо й із задоволенням купують і рекомендують близьким друзям.
Принципи — повна відкритість інформації, прозорість у всіх діях, неупередженість до всіх учасників без винятків, об’єктивність підтверджена аудитом міжнародного рівня.
Рейтинг складений у рамках конкурсу «Фаворити Успіху» — некомерційний і не потребує заявок на участь. У ньому автоматично беруть участь всі без винятку торгові марки кожної категорії ринку, а номінують учасників самі споживачі, вказуючи свої уподобання в процесі заповнення анкет. (Див. також опис методики дослідження та визначення переможців.)
У разі замовлення промо-пакету конкурсанта до 30 жовтня ц.р., надається знижка 50%!
Але навіть і ця сума може бути компенсована конкурсанту у разі його перемоги, та подальшої участі в XXII церемонії нагородження «Фаворитів Успіху – 2024»!
Пакет іміджево-представницьких послуг для учасника рейтингу передбачає проведення рекламної та PR-кампанії торгової марки, з метою ознайомлення потенційних покупців, зокрема респондентів конкурсу, про особливості та переваги продукції/послуг бренду. Пакет включає:
Розміщення рекламних блоків торгової марки строком на 4 місяці, з мінімально гарантованим обсягом — 200 000 показів. Рекламний блок знаходиться в збалансованій ротації на всіх сторінках сайту, і статично відображається на сторінці голосування, в категорії в якій номінуються конкурсант. Очікуване охоплення аудиторії — не менше 40 000 унікальних користувачів українських провайдерів.
Проведення розіграшу призів (у разі надання їх конкурсантом) серед респондентів конкурсу. Розігрувати можна зразки продукції ТМ, сертифікати на отримання послуг, або інші подарунки, які можуть привернути увагу респондентів до торгової марки. При проведенні розіграшу демонструється логотип призового спонсора, зображення продукції, та інша додаткова інформація про продукт/послугу яка має бути оприлюднена в ході розіграшу.
Надання звітного буклету про проведене дослідження по його завершенню. Звіт-буклет містить результати дослідження, з оцінкою всіх 3-ох респондентських груп конкурсу, а також інтегральну оцінку журі, згідно із прийнятою методикою розрахунку комплексного рейтингу і визначення переможців. Звіт містить поіменний склад спеціальних комісій та демографічну статистику респондентів-споживачів. Звіт проходить аудит і завірення з боку незалежних маркетингово-дослідних організацій (InMind, КМІС). Приклад звіту: «Молоко», 2017 рік (PDF).
Надання двох запрошувальних квитків на майбутню XXII церемонію нагородження «Фаворитів Успіху – 2024». (Запрошення на захід надаються незалежно від результатів конкурсу.)
Можливість регулярно публікувати на порталі FAVOR.com.ua новини та промо-акції торгової марки, прес-релізи та інші пізнавальні статті з PR-підтекстом, які можуть бути цікаві споживацькій аудиторії.
(про проведення іміджево-представницької кампанії конкурсанта)
При виникненні будь яких питань пов’язаних з промо-кампанією конкурсанта, будь ласка, не відкладаючи зв’язуйтеся з організаторами заходів конкурсу.
А ще ми додаємо до конкурсу нові номінації
Організатори конкурсу переконані, що якщо є ринкова ніша, в якій представлені відразу кілька конкурентних пропозицій, тобто покупцеві є що вибрати з асортименту брендів — значить можна об’єктивно визначити і найкращий вибір у цій ніші!
Запропонуйте нам нову цікаву номінацію (бажано відразу з максимально повним списком гравців ринку в даній категорії), і ми додамо її в каталог голосування. Опитування думки Інтернет-аудиторії щодо учасників нової категорії буде запущений на FAVOR.com.ua автоматично. Додатково до цього, організатори конкурсу самостійно зв’яжуться з експертами даного напрямку ринку, щоби провести їх анкетування, яке буде враховано в підсумковому комплексному рейтингу.