Пакет промо-послуг переможця конкурсу «Фаворити Успіху»
  

Медаль, Фаворит Успіху - 2024Перемога в престижному рейтингу, за результатами масштабного загальнонаціонального і повністю незалежного дослідження громадських уподобань, підтвердженого аудитом міжнародного рівня — звеличує статус компанії і торгової марки. Це благотворно впливає на імідж бренда, забезпечуючи високий рівень довіри до нього з боку споживачів та ділової аудиторії.

Окрім зростання лояльності до бренду, визнаному лідером у відкритому рейтингу громадських уподобань, демонстрація статусу, №1 серед асортименту подібних ринкових пропозицій стає орієнтиром для покупців. Красномовною рекомендацією для всіх, хто прагне вибирати для себе тільки найкраще.

Медаль «Фаворит Успіху» має в Україні 22-річну історію. Для маркетологів вона є потужним інструментом для позиціонування бренду в статусі лідера ринку. Для покупців — стала надійним рекомендаційним імперативом, помічником у виборі найкращого, найбільш якісного та найрекомендованого товару/послуги з безлічі варіантів пропозицій.

Рейтинг «Фаворити Успіху» різко виділяється на тлі інших премій і конкурсів, що діють в Україні. Високий рівень довіри до його результатів забезпечує проста і абсолютно прозора схема проведення щорічних досліджень та визначення переможців (з якою можна детально ознайомитися за посиланням), а також завдяки тому, що взяти участь у визначенні найкращих торгових марок товарів та послуг України може практично кожен бажаючий. Можна довго перераховувати всі особливості, але найважливіше знати наступне:

  1. Рейтинг є цілком некомерційним. У «Фаворитів Успіху» немає механізму заявок на участь. У рейтингу автоматично беруть участь ВСІ торгові марки, що офіційно присутні на ринку. Відповідно й рейтинг складається по відношенню до всіх гравців ринку без винятків. Узагальнена інформація, отримана від респондентів в ході дослідження (у т.ч. зведена демографічна статистика) — завжди публічна і загальнодоступна. Відкритими даними можна абсолютно вільно скористатися з будь-якою некомерційною (не рекламним) метою. Мможна вільно посилатися на результати дослідження як на достовірне і надійне джерело, що свідчить про міру суспільного визнання торгової марки та відображає ступінь довіри до неї з боку споживачів та експертів, про рівень готовності людей рекомендувати продукцію/послуги бренду в якості найкращого вибору.
     
  2. Конкурс має можливість здійснювати свою місію за рахунок проведення комплексу рекламно-іміджевих заходів для переможців, лідерів рейтингу. Цей документ є пропозицією ряду комерційних промо-послуг для офіційного переможця.

Лідеру рейтинга[1] пропонується на вибір кілька варіантів пакету іміджево-представницьких послуг.

КарантинУвага! Пакети «Економ» і вище тимчасово недоступні для придбання. XVII церемонія нагородження обов'язково відбдеться після перемоги України у війні а також зняття каратнинних обмежень, необхідних для проведення масових заходів, які формально ще досі діють. Наразі доступні тільки пакети, що не передбачають участь в публічних заходах: «Ліцензія» та «Міні». Після повернення до мирного життя та прояснення ситуації з можливістю проведення урочистого нагородження переможців, буде можливо здійснити «апгрейд» промо-пакету, підписанням додатку до ліцензійного договору.
 
Назва послуги Тарифний план:
Все включено
6000 €
Класик
4000 €
Економ
2200 €
Міні
1000 €
Ліцензія
600 €
Інфо- привід
0 €
Базові інформаційні послуги конкурсу
  1 Можливість використання результату дослідження та позиціонування продукту в статусі найкращого вибору в своїй ринковій категорії, посилаючись на рейтинг. Право повідомляти про лідерство бренда в комунікаціях, документаціях, релізах в т.ч. з рекламною метою та просування, за умови придбання ліцензії. Так Так Так Так Так
Так, в не-комер-ційних цілях
  2 Звіт-буклет про результати річного дослідження споживчих уподобань та експертних рекомендацій в категорії бренда-переможця. Завіряється аудитом авторитетних дослідницьких компаній (InMind + КМІС). Є документальним аргументом для іменування себе №1 серед асортименту пропозицій, визнається АМКУ. Так Так Так Так Так Ні
  3 Ліцензія на знак (медаль «Фаворит Успіху – 2024») для використання в комунікаціях, в рекламі, для маркування товарів і послуг, нанесення на упаковку, етикетку, вивіску, тощо. Так Так Так Так Так Ні
  4 Почесний диплом переможця конкурсу (та макет для його самостійного тиражування) Так Так Так Так Так Ні
  5 Файли із варіантами зображення нагородної символіки (векторна графіка + 3D-модель) Так Так Так Так Так Ні
  6 NEW! Надання іміджевого банера «Фаворит Успіху – 2024» для прес-заходів переможця (на яких необхідна символіка конкурсу) і для корпоративних фотосесій. (Конструкція «павучок» надається з банером 1,2×2м у тимчасове користування.) Так Так Так Так Ні Ні
Урочиста церемонія нагородження переможців
  7 Надання запрошувальних квитків на щорічне шоу церемонії нагородження «Фаворитів Успіху».
, .
Так
(до 10 гостей)
Так
(до 8 гостей)
Так
(до 6 гостей)
Так
(до 4 гостей)
Так
(до 2 гостей)
Ні
  8 Урочисте вручення медал «Фаворит Успіху – 2024» (власне нагороди конкурсу див. приклад)
Вручається в ході шоу-програми на сцені в пакетах «Економ» і вище.
Так Так Так Так Ні Ні
  9 Участь у шоу-програмі церемонії нагородження за обраним планом Так Так Так
(економ)
Ні Ні Ні
  10 Вручення переможцю нагороди на сцені спеціально запрошеною знаменитістю Так Так Ні Ні Ні Ні
  11 VIP-пакет учасника церемонії нагородження Так Ні Ні Ні Ні Ні
  12 Індивідуальне сценарне підведення + можливість промови представника ТМ на сцені (1–2 хв.) Так Так Так Ні Ні Ні
  13 Бліц-інтерв’ю для новинного телеканалу. Надання ассістенціі для зйомки якісного новинного сюжету та іміджевого презента­цій­ного відео Так Ні Ні Ні Ні Ні
  14 Можливість надання продукції або подарункових сертифікатів бренду в якості призів для розіграшу на церемонії нагородження. Додавання промо-матеріалів бренду в прес-пакети, що роздаються гостям заходу. Так Так Так Так Ні Ні
  15 Можливість акредитації на захід власних журналістів та репортерів видань Так Так Так Так Ні Ні
  16 Електронний архів зі звітом про церемонію нагородження: фото і відеоматеріали, всі відзняти новинні ТБ-сюжети, інтерв’ю, рекламні ролики Так Так Так Ні Ні Ні
Промо-кампанія переможців конкурсу
  17 Публікація інформації про офіційне визнання Переможця, №1 в своїй категорії, у каталозі FAVOR.com.ua у розділі «Фаворити 2024 року» а також у профілі ТМ Так Так Так Так Так Ні
  18 Електронна розсилка огляду переможців конкурсу (з коротким фотозвітом) для понад 80 тис. адресатам, зареєстрованим користувачам FAVOR.com.ua: інформування громадськості, респондентів конкурсу, експертів, ЗМІ Так Так Так Так Так Ні
  19 Розповсюдження інформації про Переможця в новинних Інтернет-виданнях Так Так Так Так Так Ні
  20 Сповіщення громадськості про Переможця в спеціалізованій та профільній пресі
Приклади макетів
Так
(До 3 видань підбираються за профілем)
Так
(1-2 видання підбираються за профілем)
Так
(Підбирається індивідуально за профілем)
партнерські видання конкурсу
Ні Ні
  21 Сповіщення про Переможця в популярній та діловій пресі Так Так
вибірково в партнерських виданнях
Ні Ні Ні
  22 Публікація індивідуальноого повносторінкового рекламно-іміджевого макету у профільному виданні на вибір, 1 шпальта видання. Приклад Так
в партнерському виданні
Ні Ні Ні Ні
  23 Онлайн-трансляція шоу нагородження наживо у прямому ефірі.
(Є перевагою учасників шоу, які отримують нагороду на сцені.)
Так Так Так Ні Ні Ні
  24 Трансляція чистової телеверсії шоу нагородження на ТБ, з повтореннями. Публікація телеверсії в Інтернеті, поширення в соц.мережах.
(Тривалість повної шоу-програми заходу — ~ 3 години, ефірний час телеверсії — 40-60 хвилин.)
Так Так Ні Ні Ні Ні
  25 Телереклама: трансляція серії промо-роликів на загальнонаціональному каналі. Покриття: вся країна. Хронометраж — 20 секунд. Приклад медіаплану Так Ні Ні Ні Ні Ні
  26 Розповсюдження індивідуального прес-релізу Переможця на популярних новинних сайтах, публікація в агрегаторах новин, розсилка журналістам і блоггерам Так Ні Ні Ні Ні Ні
  27 Розміщення банерної реклами переможця на FAVOR.com.ua (3 місяці в ротації, мінімально гарантована кількість — 100 тис. показів для кожної ТМ) Приклади Так
(потрійний обсяг)
Так
(подвійний обсяг)
Так Так Ні Ні
Консультаційна підтримка
  28 Написання індивідуального, унікального (не шаблонного), ілюстрованого прес-релізу Переможця, який враховує кон’юнктуру ринку, корпора­тивні стан­дарти і особливості цільової аудиторії бренду, з фотоматеріалами заходу Так Так Ні
(або шаблонний)
Ні
(або шаблонний)
Ні
(або шаблонний)
Ні
(або шаблонний)
  29 Розробка рекламного анімованого веб-банеру для рекламної кампанії Переможця в Інтернеті Так Так Ні Ні Ні Ні
  30 Створення персоналізованого оформлення, присвячегого перемозі в конкурсі, для сторінок ТМ в популярних соц. мережах: Facebook, Instagram, YouTube, ВКонтакті та ін. Так Ні Ні Ні Ні Ні
  31 Виготовлення або адаптація презентаційного ролику для зациклення на сценічному екрані в ході церемонії нагородження Так Так Так Ні Ні Ні
  32 Монтаж і озвучення пост-церемоніального рекламного ролику для трансляції на загальнонаціональному каналі, хронометраж — 20 секунд Так Ні Ні Ні Ні Ні
  33 Адаптація рекламного ТВ-ролика переможця таким чином, щоби представити його як переможця конкурсу: №1 у своїй категорії і найкращого вибору покупця. (Вставка медалі та спецефектів, закадрове проговорення статусу і т.д.) Так Так Ні Ні Ні Ні
  34 Консультаційні послуги, надання всебічної допомоги у підготовці власної ефективної рекламної кампанії, промо-матеріалів. Так Так Так Так Ні Ні
Ціна (з урахуванням ПДВ): 6000 € 4000 € 2200 € 1000 € 600 € 0 €
* При розрахунку в гривнях використовується поточний курс НБУ
Тарифи показують повну вартість і включають всі податки.
Послуга ліцензування права на використання зареєстрованого знака для товарів і послуг
не є об'єктом оподаткування ПДВ відповідно до п.6 ст.196 Податкового кодексу України.
Комплекс іміджево-представницьких послуг для переможця рейтингу передбачає:
  1. Предоставление конкурсанту, занявшему первое место в рейтинге, специального правового статуса официального Победителя рейтинга в одной из категорий рынка товаров и услуг (согласно методике конкурса «Фавориты Успеха»). Вместе с правовым статусом передаётся подробный отчёт о проведённом исследовании общественных предпочтений и лицензия на использование наградной символики;
  2. Проведение массового мероприятия – торжественной церемонии награждения победителей;
  3. Проведение промо-кампании в СМИ, для информирования общественности о Победителе, с целью дальнейшей популяризации торговой марки на рынке в статусе лидера общественного доверия, наилучшего выбора в своей рыночной нише;
  4. Предоставление консультационных услуг (дизайн, копирйтинг и др.), для помощи в подготовке Победителя к собственной рекламной кампании. Цель кампании — позиционирование товара/услуги бренда в качестве наилучшего выбора покупателя: рекомендации №1 со стороны потребителей, экспертов, успешных людей (в зависимости от победного статуса в рейтинге).


Докладніше по всім пунктах...
 

1. Базові інформаційні та ліцензійні послуги:
  1. Переможець отримує звіт-буклет з повними результатами річного незалежного рейтингового дослідження в своїй ринковій категорії, проведеного відповідно до методики конкурсу «Фаворити Успіху». Звіт базується на результатах опитування трьох респондентських груп (Експертів, Знаменитостей і Споживачів) та містить:
    1. >600 категорій ринку товарів і послуг були представлені в дослідженні 2024 року;
      >100 професіоналів різних галузей рекомендували найякісніший вибір;
      >50 знаменитостей, відомих і публічних осіб країни визначили успішність брендів;
      >8 тис. респондентів з усіх куточків України вказали свій найкращий вибір на FAVOR.com.ua!
       
      оцінку споживачів: рейтинг популярності асортименту пропозицій ринкової категорії, що відображає рівень довіри до представлених на ринку пропозицій з боку рядових споживачів (а також динаміку зміни в споживчих уподобаннях протягом чотирьох річних кварталів);
    2. оцінку експертного журі: рейтинг, складений на оцінках незалежних галузевих експертів;
    3. оцінку Журі Успішних Людей: рейтинг популярності, побудований на основі опитування українських публічних людей і знаменитостей;
    4. комплексну, інтегральну оцінку всіх трьох респондентських груп;
    5. інформацію про поіменний склад спеціальних журі, а також про соціально-демографічний портрет респондентів споживчого опитування.
    Звіт з дослідження завіряється подвійним аудитом незалежних маркетингових дослідницьких компаній міжнародного рівня (КМІС, InMind). Пример в PDF: «Молоко», 2017 рік (PDF)PDF.
    Є підставою та документальним аргументом для іменування себе №1 на українському ринку, який визнається, зокрема, АМКУ.
  2. Переможець отримує ліцензійне право використання нагородної символіки і переможного статусу «Фаворит Успіху – 2024» у своїй номінації, з можливістю демонстрації образу нагороди на своїй продукції, під час проведення BTL-акцій в місцях продажу, в рекламно-іміджевій комунікації зі споживачами, в інших кампаніях з популяризації бренду, в документаціях тощо;
  3. Переможець отримує пакет електронних файлів з ​​варіантами зображень медалі в різних цифрових форматах (векторний статичний образ і 3D-модель);
  4. Також переможець отримує приклад типового прес-релізу про перемогу в рейтингу, з довідковою інформацією про конкурс, для легкого старту самостійної промо-кампанії.
    Ми підготували інструкцію з приблизним планом дій в рамках ліцензійного пакету:
    Чекліст із самостійної промо-кампанії переможця.
2. Церемонія нагородження Переможців:
Церемонія нагородження «Фаворитів – 2008»,
очима «Першого ділового каналу»
  1. Представники Переможця запрошуються на щорічну урочисту церемонію нагородження «Фаворитів Успіху». (Презентація на ТБ)
  2. Церемония награждения проходит в формате светской вечеринки, с динамичной шоу-программой, в одном из престижнейших концерт-холлов столицы. (Фотогалерея по годам)
    На мероприятие приглашаются представители СМИ (журналисты прессы и телевидения, обозреватели онлайн-изданий), а также деловая элита Украины. Ведущие церемонии — звёзды популярных телешоу. Гостям предлагаются бесплатные напитки или фуршет.
  3. В торжественной обстановке победитель (представитель бренда-победителя, чаще всего это руководитель компании или глава маркетинга) награждается золотой медалью «Фаворит Успеха – 2024» и почётным дипломом.
    (Сразу или впоследствии возможно заказать дополнительный тираж наград: медалей и дипломов для филиалов, отделений и региональных представительств компании.)
  4. Медаль на сцене вручается специально-приглашённой знаменитостью или экспертом рынка.
  5. Награждение сопровождается индивидуальной сценарной подводкой, видеопрезентацией Победителя на большом сценическом экране.
  6. Со сцены, представители Победителя могут рассказать гостям об успехах своей компании, а также дать интервью представителям СМИ в холле.
  7. Во время съёмки интервью для новостного телеканала организаторы оказывают всяческую ассистенцию интервьюеру и репортёрам, для съёмки красивой и качественной презентации бренда и его заслуг. Интервью — это часть шоу, которое впоследствии может быть использовано не только телеканалом для новостного сюжета, но и Победителем самостоятельно, на веб-сайте, или в иных презентационных видеоматериалах.
  8. Победитель имеет возможность продемонстрировать преимущества своей ТМ, предложить её продукцию или сертификаты на услуги для розыгрыша призов среди гостей церемонии награждения или среди респондентов конкурса в период проведения очередных ежегодных опросов для изучения потребительских предпочтений.
  9. Церемония награждения анонсируется и освещается в ряде новостных СМИ, полная версия мероприятия транслируется по телевидению и в Интернете.
  10. Победитель получает полный пакет фото – и видеоматериалов, отснятых в ходе церемонии награждения, на DVD-диске. Ці материалы используются в дальнейшей промо-кампании.
     
3. Промо-кампанія Переможців:
  1. Публикация ряда отчетных статей в специализированной и популярной прессе (в виде сенсационной подачи факта победы в рейтинге), с фото-отчётом награждения и перечнем Победителей, c указанием победных статусов и номинаций.
    Несколько примеров статей с обзором победителей конкурса.
    Промо-кампания включает размещение статьи с обзором победителей конкурса в по меньшей мере 12 печатных изданиях:
    Apriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиціApriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиці
    Журнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовкиЖурнал Touch — модні вечірки, новини моди, світські тусовки
    Журнал ГрошіЖурнал Гроші
    Фармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармаціїФармацевт Практик – науково-популярний журнал для спеціалістів фармації
    Газета «Еженедельник «АПТЕКА»Газета «Еженедельник «АПТЕКА»
    Журнал FOOD UA. Продукти УкраїниЖурнал FOOD UA. Продукти України
    Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама»
    EMOTION, that inspire youEMOTION, that inspire you
    GLORY – глянцевий журналGLORY – глянцевий журнал
    «ШО» – журнал про сучасну культуру«ШО» – журнал про сучасну культуру
    Журнал про подорожі «Мир туризма»Журнал про подорожі «Мир туризма»
    Щотижневик «Україна БізнесРевю»Щотижневик «Україна БізнесРевю»
  2. Приклад рекламного відеоролику
    Публикация индивидуального рекламно-имиджевого макета Победителя в одном специализированном издании на выбор, на всю полосу издания.
  3. Размещение серии индивидуальных рекламных роликов победителя на общенациональном канале. 40–50 выходов в течение календарного месяца, распределённых в различных рекламных блоках в течение дня. Пример одного медиа-плана на 5 канале.
    Как правило, это серия 20-секундных видеороликов, показывающих эпизод торжественного вручения награды на сцене + блок прямой рекламы Победителя. Ролик транслируется на одном из общенациональных телеканалов (покрытие — вся страна). Предварительно трансляции на канале идёт показ новостных сюжетов о награждении, которые включают интервью с победителями и информируют зрителя о миссии конкурса и о статусе Фаворита.
    Организаторы конкурса самостоятельно адаптируют видеоролик победителя перед трансляцией таким образом, чтобы представить рекламируемый бренд как №1 на украинском рынке, в качестве наилучшего выбора среди подобного ассортимента и т.д. Все адаптированные ролики передаются победителю и для дальнейшего самостоятельного применения;
  4. Публикация обзора победителей на Интернет-портале FAVOR.com.ua, в новостях и в списке официальных победителей, а также:
    • Рассылка подготовленной информации всем респондентам конкурса (свыше 90,000 активных адресатов);
    • Размещение имиджевой информации о Победителе во всех разделах каталога торговых марок, где представлены торговые марки, занявшие победные позиции;
    • Размещение рекламных анимационных баннеров Победителя во всех разделах портала FAVOR.com.ua на протяжении четырёх месяцев в ротации (минимально гарантированное количество — 100 тысяч показов).
  5. Распространение электронного пост-релиза о мероприятии с логотипами Победителей и фотоматериалами отснятыми в ходе церемонии награждения:
    • Публикация пресс-релиза на страницах не менее 23 партнёрских Интернет-изданий (список информационных партнёров конкурса). Осуществляется контроль качественного размещения;
    • Трансляция пресс-релиза в ведущих новостных агрегаторах;
    • Рассылка пресс-релиза более 2000 журналистам и блоггерам;
    • Создание и размещение индивидуальных новостных релизов Победителей в лентах ведущих СМИ, что увеличивает видимость в результатах поиска за счёт широкой цитируемости, ведёт к приросту активных ссылок, выгодным позициям в результатах поисковой выдачи, росту посещаемости сайта и узнаваемости бренда.
  6. Публикация индивидуальной рекламно-имиджевой информации о Победителе в собственном ежегодном иллюстрированном издании конкурса, «Фавориты Года» (тираж — 1000 экз., Пример 1PDF, Пример 2PDF).
  7. Конкурс регулярно поощряет активных респондентов. Проводятся розыгрыши призов из призового фонда, а также просто раздаются сувениры на память (примеры: футболки, чашки и т.д.) Сейчас запланирован выпуск продуктовых многоразовых эко-сумок, тиражом 3 тыс. экз. Эко-сумки имеют двухсторонний принт: на одной стороне — медаль «Фаворит Успіху – 2024», со слоганом «Я обираю найкраще!», на второй — логотипы брендов-победителей конкурса 2024 года, которые символизируют наилучший выбор покупателя. Опция предоставляется победителю начиная с пакета «Мини», но для ТМ в категориях продуктов питания и напитков опция идёт и вместе с лицензией.
4. Консультаційні послуги + дизайн і монтаж матеріалів:
  1. Создание уникального пресс-релиза с информированием о победе торговой марки в конкурсе. Разрабатывается полностью индивидуальная статья, соответствующая специфике определённого рыночного сегмента и интересам целевой аудитории торговой марки;
  2. Разработка анимационного веб-баннера для рекламной кампании Победителя в Интернете;
  3. Создание персонализированного оформления страниц бренда в социальных сетях, посвящённого победе ТМ в рейтинге;
  4. Изготовление (на основе имеющихся материалов) или адаптация презентационного видеоролика для демонстрации на большом сценическом экране в ходе торжественной церемонии награждения. В случае если у ТМ нет видеоролика, на сцене при вручении награды транслируется логотип;
  5. Монтаж и озвучка индивидуального 20-секундного рекламного видеоролика, демонстрирующего эпизод торжественного вручения награды на сцене, со вставкой блока прямой рекламы Победителя (примеры + пример медиаплана);
  6. Адаптация рекламного ТВ-ролика победителя таким образом, чтобы представить его в качестве победителя конкурса: №1 в своей категории и наилучшего выбора покупателя. В пэкшот ролика может быть вставлена медаль «Фаворит Успіху – 2024» и спецэффекты подходящие под стиль и дух видеоролика, может быть добавлена закадровая начитка, с проговариванием победного статуса, и т.д. Пара примеров:
  7. Оказание всесторонней консультационной поддержки Победителю в подготовке и проведении собственной рекламной и PR-кампании (включая возможность оказания помощи в изготовлении рекламной продукции: видео, аудио, POS-материалов, подготовки макетов в прессу и т.д.). Предоставление рекомендаций и примеров, с целью достижения максимального эффекта от промо-кампании, в которой победитель позиционируется как №1 на рынке, лидер доверия и наилучший выбор покупателя.
     
Акт выполненых работ По завершенню кампанії організатори конкурсу готують докладний звіт по кожному пункту. Ретельно збираються і додаються всі посилання на публікації прес-релізів в Інтернеті, всі макети та статті із згадкою переможця в пресі, всі відеоролики та інтерв’ю, всі адаптовані для церемонії нагородження та відзняті під час заходу фото і відеоматеріали, всі дати виходів, розміщень і трансляцій. Пара прикладів подібних звітів: «КлассикPDF», «МініPDF».
Примітки та пояснення:

1) Переможці, лідери рейтингу

InMind і КМИСВ якості Переможця окремо розглядається кожна торгова марка компанії, яка посіла лідируючу позицію (перше місце) у рейтингу відповідній номінації, в певної категорії товарів чи послуг. Переможці конкурсу отримують повідомлення про переможні позиції тільки після отримання остаточних рейтингів від дослідницької компанії InMind і проходження ретельного аудиту Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС).

Торгові марки, які НЕ посіли перше місце в рейтингу в результаті проведеного дослідження суспільної думки, НЕ можуть скористатися пакетом послуг для Переможця. (Зрозуміло, що будь-які побажання щодо нагородження торгових марок, які не стали лідерами рейтингу — відкидаються організаторами з обуренням. Конкурс дорожить своєю бездоганною репутацією і має намір користуватися нею багато років. Проте, учасники що не стали переможцями можуть просто придбати рекламу на FAVOR.com.ua і працювати над іміджем свого бренду заради майбутніх перемог.)

2) Вартість промо-кампанії та особливи умови

Наведена вартість є внеском за організацію низки публічних заходів та іміджево-представницької кампанії Переможця в ЗМІ за обраноим пакетом і тарифним планом. Остаточний перелік маркетингових, рекламних, ліцензійних, поліграфічних, продюсерських та інших інформаційних послуг, що входять до пакету, залежить від індивідуальних потреб Переможця і протоколюється в договорі. Оплата послуг проводиться в національній валюті, за актуальним на день оплати курсом. У виняткових випадках, за домовленістю з організаторами, можлива поетапна оплата послуг промо-пакету за обумовленим графіком.

Для великих гравців, чиї торгові марки, за результатами досліджень, посіли 1-е місце в рейтингах декількох номінацій, передбачена прозора система знижок. У разі нагородження в режимі «нон-стоп», коли за один вихід на сцену вручаються нагороди відразу для двох або трьох брендів (тобто використовується одна сценарна підводка і один ефірний блок), то за повною вартістю оплачується промо-пакет тільки для першої торгової марки; для кожної наступної марки — знижка 40% (якщо нагороджується 5 і більше марок — 50%); для кожної наступної номінації однієї і тієї ж торгової марки — знижка 60% (в 5 і більше номінаціях для однієї ТМ — 70%).

Для засобів масової інформації можлива співпраця на умовах часткового медіа-бартеру (обміну рекламними послугами). Повний медіа-бартер можливий тільки в обсязі пакета «Ліцензія» (див. тарифні плани), а у великих пакетах лише частково, не перекриваючи вартість послуг/виробів субпідрядників.

БартерУ виняткових випадках співпраця на умовах партнерського крос-промоушену можлива для наповнення призового фонду конкурсу. Організаторам необхідно регулярно заохочувати респондентів до участі в опитуваннях (в особливості важливих фігур експертного журі). Тому частина промо-пакету може бути компенсована продукцією бренду-переможця (або подарунковими сертифікатами закладу-переможця), які є підходящими для розіграшу або для роздачі в нагороду за активну участь в опитуваннях. До призового фонду приймаються подарункові набори невисокої вартості в обсязі, що не перевищує вартість пакета «Ліцензія». Доставка подарунків може здійснюватися як за рахунок організаторів конкурсу, так і самим призовим партнером. (У другому випадку організатор надасть призовому партнеру список імен і адрес електронної пошти респондентів для доставки подарунків або сертифікатів).

3) Інформаційні приводи

Лідери рейтингу за підсумками дослідження громадських уподобань в рамках конкурсу «Фаворити Успіху» можуть скористатися відразу двома інформаційними приводами:

  1. Інформаційні приводиінформування громадськості про перемогу за результатами дослідження. Про отримання першого місця в рейтингу уподобань, заснованого на довірі споживачів, на рекомендаціях експертів та видатних українців;
  2. інформування про отримання нагороди на щорічній урочистій церемонії нагородження (з яскравим фото й відеозвітом, інтерв’ю з керівником компанії чи бренд-менеджерами тощо).

1-ий інформаційний привід не має прив’язки до якоїсь події і при бажанні може бути використаний у будь-який зручний момент. Про результати рейтингового дослідження можна заявляти відразу ж по завершенню дослідження, після публікації фінального рейтингу на сторінках FAVOR.com.ua. Використання даного інфо-приводу не потребує організаційних внесків. Рейтинги учасників ринку в рамках конкурсу «Фаворити Успіху» публічні і відкриті, кожен може вільно скористатися публічною інформацією, з обов’язковим посиланням на джерело інформації. Разом із тим, потрібно усвідомлювати, що нагородна символіка конкурсу (медаль «Фаворит Успіху» та переможні статуси, такі як «Абсолютний Фаворит» та ін.) є зареєстрованими знаками для товарів і послуг, які потребують ліцензування (див. тарифні плани, пакет «Ліцензія»).

2-ий інформаційний привід використовується вже після шоу вручення нагород, і зазвичай супроводжується ефектними фотоілюстраціями і промо-роликами, знятими під час заходу. Церемонія нагородження є щорічним довгоочікуваним масовим шоу, яке підкріплюється солідною анонсною підтримкою в ЗМІ та пост-освітленням з трансляцією на ТБ в рамках загальної промо-кампанії Фаворитів Успіху. Для збереження інтриги заходу, імена переможців, які отримують нагороду і право іменуватися Фаворитами Успіху, зберігаються організаторами конкурсу в таємниці, і вперше оголошуються організаторами тільки під час кульмінаційної церемонії нагородження, яка передує подальшу масштабну кампанію у ЗМІ.


Додаткові матеріали по темі:

Судячи з кількості переможців, що беруть участь у промо-заходах та підтверджують свій статус Фаворита Успіху з року в рік — справа вигідна! 🤘

  • Одна компанія може мати кілька брендів-переможців. На графіку стовпцями показана кількість компаній (представників переможців), а лініями — сума компаній і кількість брендів-переможців. Без урахування переможців у розділах ЗМІ та шоу-бізнес: тільки комерційні бренди споживчих продуктів і послуг, а також заклади (розділ Життя міста).
  • Старі що повернулись — компанії, що пропустили пропустили участь на 1 рік або більше. Часто з природної причини, тому що їхня торгова марка/заклад/компанія не стала лідером рейтингу.
  • Довіра з боку споживачів, поряд із рекомендаціями експертів — найбільші цінності для виробників лікарських засобів. Тому статус Фаворита особливо цінується серед гравців фармринку. Навіть незважаючи на свої обмежені можливості застосування імперативу «Фаворит Успіху», незважаючи на неможливість його використання на упаковці чи етикетці продукції. Ми виділили фармбренди у цьому графіку особливим чином.
  • Список переможців конкурсу (за посиланням його можна погортати по роках).

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.