13 липня у ході конференції «Рейтинги як критерій ефективності інвестицій у рекламу» офіційна рейтингова агенція конкурсу InMind презентує доповідь «Аудит рейтингів».
Програма конференції «Рейтинги як критерій ефективності інвестицій у рекламу»
Блок 1:
Аудит рейтингів. Володимир Паніотто, президент InMind. Телевізійні рейтинги. Телеметрія, як інструмент тактичного планування рекламних кампаній. Ольга Романова, директор медіа відділу GFK-USM. Історія українських телевізійних рейтингів та вплив на ринок телереклами. Олександр Вакуленко, директор зі стратегічного планування Adam Smith. Контроль якості медіавимірів. Ігор Даценко, менеджер з досліджень Cortex, дослідницький підрозділ SMV Group, представник Індустріального телевізійного комітету
Блок 2:
Вивчення аудиторії друкованих видань та радіостанцій. Досвід компанії TNS Ukraine. Інструменты для ефективного медіапланування. Користувачи мережі INTERNET в Україні. Анна Добривечер, заступник генерального директора TNS – Україна Презентація проекту: «Дослідження щодо стратифікації українського суспільства». Наталя Бойко, директор з маркетингу журнал «Эксперт» Радіовимірювання Sirex Marketing Service
Блок 3:
Проблеми вимірювання у зовнішній рекламі. Історія, поточний стан та подальший розвиток. Сергій Смоляр, директор Дорс-консалтинг «Оптимізація рекламного бюджету. Пре-тест реклами» Оксана Плескова, директор МаркетСенс Україна Євген Зав’ялов, маркетинг-Директор МаркетСенс Україна
Організатор конференції — «РМС-Україна», медіа-партнер — Marketing Media Review
|