Появі нових номінацій ми зобов’язани вашій активній участі в обговоренні проекту. Так, наприклад, один з Претендентів повідомив про те, що «не бачить себе» у списці номінацій. «Шановні члени оргкомітету! Я не знайшла для себе ніші, відведеної для PR-служби, однак вважаю, що в Україні дуже мало грамотних PR компаній. Достатньо подивитися на балансуючу на межі пошлості чи антисоціальну, антигуманну рекламу. Крім того, PR в Україні зводиться до рангу елітарності, хоча ця структура має стати обов’язковою одиницею будь-якої фірми. Це необхідно для того, щоб ми могли через грамотні комуникативні технології та корпоративну культуру активно інтегруватися до Європи. Пропоную ввести номінацію «НОВИЙ БІЗНЕС ІМІДЖ», що визначатиме бізнес-культуру та рівень комуникативних технологій українськой ділової еліти, її високий професіоналізм, підтверджений доброю освітою, бездоганним зовнішнім іміджем, знаням міжнародного етикету. МЕТА НОМІНАЦІЇ: створення нового образу українського бізнесмена на світовому бізнес-подіумі.» Пропозицію підтримали наступні експерти: – Хомяков Юрій, продюсер; – Лех Дземашкевич, торговий аташе Р.Польща в Україні; – Ворона Олена, керівник PR-служби клубу професійного боксу NBP; – Іванова Тетяна, директор Вищих освітніх курсів Старший науковий співробітник, доктор педагогічних наук; – Ліна Троян, PR-служба журналу «Б-52»; – Володимир Вірчіс, абсолютний чемпіон України, інтерконтинентальний чемпіон та Чемпіон слов’янських країн (WBC) з проф. боксу. На основі даної пропозиції оргкомітет затвердив номінацію «Новий бізнес-імідж». Перемога в номінаці присуджується за розвиток бізнес-культури та створення ефективних комунікативних технологій української ділової еліти, її високий професіоналізм, підтверджений доброю освітою, бездоганним зовнішнім іміджем, знанням міжнародного етикету. За створення нового образу українського бізнесмена на світовому бізнес-подіумі. Також, в номінаційному списці з’явилася номінація «Нова якість життя». Перемога в якій присуджується за ефективні маркетингові стратегії, що дозволяють найбільш повно задовольняти потреби споживача, та забезпечення високого рівню товарів та послуг. Будемо ради якщо нові номінації відкрили для Вас можливості участі у конкурсі. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/news/42.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 25 червня 2003 р.