Наприкінці весни цього року планувалася чергове нагородження переможців рейтингу вподобань, Фаворитів Успіху – 2019, яке на жаль, з очевидних причин, не відбулося. Ми до останнього моменту відчайдушно сподівалися на послаблення карантинних заходів, на хоча б часткове зняття заборони на проведення масових заходів, проте, вже розуміємо, що це не станеться в найближчому майбутньому. Насправді, 17-а церемонія нагородження переможців рейтингу ще неодмінно відбудеться, але мабуть вже не в цьому році. Можливо навіть, що вручення за 2019 рік буде спільно з переможцями рейтингу нинішнього року. Але взагалі, ми згодні з думкою, що здоров’я і безпека людей понад усе і дотримуємося карантинних заходів з самого початку їх введення. Як би там не було, ми вирішили що оголошення переможців минулорічного рейтингу має відбутись у будь-якому випадку. Хай не урочистій обстановці, зате безпечно. І звичайно ж, краще пізно, ніж ніколи. Незабаром у липні ми проведемо віртуальне нагородження Фаворитів року! Україна дізнається найкращий вибір! Слідкуйте за подальшими анонсами на наших сторінках в соцмережах (https://www.facebook.com/FavoritesOfSuccess/), і вказуйте свої персональні рекомендації найкращого вибору в цілорічному народному голосуванні (https://favor.com.ua/vote/)! До речі, до кінця 2 квартального етапу голосування 2020 року залишилось близько тижня. Підтримайте в народному голосуванні свої улюблені бренди товарів і послуг, які заслуговують на звання «Фаворит Успіху – 2020»! → Приступити до визначення Фаворитів – 2020 (https://favor.com.ua/vote/) ← І ще, просто звертаємо увагу, що незважаючи на те, що вручення нагород торішнім переможцям ще не встигло відбутися, всі підсумки минулорічного дослідження народних уподобань — публічні та відкриті. Ви можете вже хоч зараз запросто дізнатися хто став переможцем рейтингу у цікавій для вас категорії. Щоби побачити який саме бренд найбільше бажали та рекомендували українські споживачі в минулому році, просто відкрийте будь-яку категорію голосування і загляньте в результати 2019 року (https://favor.com.ua/vote/products/cider/?results=2019)! Тільки в рейтингу «Фаворити Успіху» ви можете дізнатися не тільки імена лідерів, але тих хто зайняв друге, третє, будь-яке місце, слідкувати за ходом голосування в реальному часі. Вибирайте найкращих на FAVOR.com.ua і коли стикаєтесь з труднощами вибору — дивіться що рекомендують інші люди! ———————————— Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2019 року: – Народне голосування, яке визначило найкращі бренди товарів і послуг на українському ринку, тривало на FAVOR.com.ua протягом усього 2019 року: з 1 січня по 31 грудня. – Свою лепту в визначення найкращих внесли 38620 респондентів з усіх куточків України (за винятком окупованих територій), або ж 39400 респондентів загалом (включаючи іноземців). Нагадаємо, за методикою конкурсу (https://favor.com.ua/method/) голоси нерезидентів України враховуються тільки в блоках номінацій «Шоу-бізнес» (https://favor.com.ua/vote/showbiz/) та «Туризм» (https://favor.com.ua/vote/services/tours-in-ukraine/). В інших випадках — ігноруються. – У визначенні найкращих торгових марок, компаній, закладів та діячів сцени в 2019 році брали участь більше двохсот учасників експертних журі: якість товарів і послуг оцінювали понад 180 незалежних галузевих спеціалістів (https://favor.com.ua/jury/2019/), а також більше 80 спеціально запрошених до складу Журі Успішних Людей (https://favor.com.ua/jury/2019/celebrities/) відомих і впізнаваних осіб України: знаменитостей, зірок телебачення, шоу-бізнесу і популярних громадських діячів. (Ми пишаємося ними і представляємо усіх поіменно (https://favor.com.ua/jury/2019/)!) – Всі дані, отримані в ході онлайн-голосування та паперового анкетування респондентів експертних комісій обробляються спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind (http://www.inmind.com.ua), після чого проходять ретельний аудит із боку Київського міжнародного інституту соціології (http://kiis.com.ua) (КМИС). Факти про респондентів народного голосування: Вік респондентів розподілено таким чином: * Статистика по 98,74% респондентам, які вказали свій рік народження. Більше третини респондентів — жителі столичного регіону: У 2019 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 31,57% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу. Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб. Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку. Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими: Голосування в IV кварталі було риторичним для великої кількості категорій, в яких лідери вже визначилися за підсумками трьох кварталів (https://favor.com.ua/news/consumers-favorites-2019/). Відповідно, загальна активність респондентів знизилася наприкінці року. Згідно з методикою дослідження (https://favor.com.ua/method/), кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани (https://favor.com.ua/jury/2019/honorboard/). Нагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.) 55,16% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 43,19% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 1,65% користувалися для цього планшетом. (Порівняно з попереднім 2018 роком (https://favor.com.ua/news/annual-stats-2018/), суттєво, майже на 10% зменшилася відсоткова кількість респондентів використовують комп’ютери, поступившись користувачам смартфонів, що відповідає загальній тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів.) Більш детальна інформація, з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях, надається організаторами дослідження індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/news/ann-virtual-awarding-19/). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 18 червня 2020 р.