Вітаємо вже у Новому році з новим діловим сезоном!:) Дякуємо всім, хто навіть в період зимових свят не забував зайти на FAVOR.com.ua, щоби проголосувати за свої найулюбленіші торгові марки і найталановитіших виконавців. Втім, ми в святковий період часу не втрачали, готуючись незабаром офіційно привітати з перемогою Фаворитів 2019 року — діячів української сцени, торгові марки і компанії, які були визнані №1 в своїх категоріях за результатами мастабного дослідження народних уподобань, що грунтується на оцінках експертів ринку і на численних рекомендаціях споживачів! Цікаві факти і цифри про торішнє дослідження дивіться нижче. Найближчим часом організатори дослідження будуть сповіщати учасників рейтингу про результати і готуватися до чергової, вже 17-ої церемонії нагородження «Фаворитів Успіху – 2019», яка відбудеться навесні. Слідкуйте за подальшими анонсами подій на сторінках конкурсу в соцмережах (https://www.facebook.com/FavoritesOfSuccess) і не забувайте підтримувати в голосуванні своїх персональних Фаворитів! Найактивніші учасники голосування завжди отримують безкоштовні запрошення на церемонію нагородження! До речі, з початку року голосування було запущено з чистого аркушу, тому ви вже можете починати визначати найкращих з найкращіх вже у новому, 2020 році! Задайте добрячого старту своїм персональним фаворитам! → Приступити до визначення Фаворитів Року – 2020 (https://favor.com.ua/vote/) ← Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2019 року: – Народне голосування, яке визначило найкращі бренди товарів і послуг на українському ринку, тривало на FAVOR.com.ua протягом усього 2019 року: з 1 січня по 31 грудня. – Свою лепту в визначення найкращих внесли 38620 респондентів з усіх куточків України (за винятком окупованих територій), або ж 39400 респондентів загалом (включаючи іноземців). Нагадаємо, за методикою конкурсу (https://favor.com.ua/method/) голоси нерезидентів України враховуються тільки в блоках номінацій «Шоу-бізнес» (https://favor.com.ua/vote/showbiz/) та «Туризм» (https://favor.com.ua/vote/services/tours-in-ukraine/). В інших випадках — ігноруються. – У визначенні найкращих торгових марок, компаній, закладів та діячів сцени в 2019 році брали участь більше двохсот учасників експертних журі: якість товарів і послуг оцінювали понад 180 незалежних галузевих спеціалістів (https://favor.com.ua/jury/2019/), а також більше 80 спеціально запрошених до складу Журі Успішних Людей (https://favor.com.ua/jury/2019/celebrities/) відомих і впізнаваних осіб України: знаменитостей, зірок телебачення, шоу-бізнесу і популярних громадських діячів. (Ми пишаємося ними і представляємо усіх поіменно (https://favor.com.ua/jury/2019/)!) – Всі дані, отримані в ході онлайн-голосування та паперового анкетування респондентів експертних комісій обробляються спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind (http://www.inmind.com.ua), після чого проходять ретельний аудит із боку Київського міжнародного інституту соціології (http://kiis.com.ua) (КМИС). Факти про респондентів народного голосування: Вік респондентів розподілено таким чином: * Статистика по 98,74% респондентам, які вказали свій рік народження. Більше третини респондентів — жителі столичного регіону: У 2019 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 31,57% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу. Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб. Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку. Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими: Голосування в IV кварталі було риторичним для великої кількості категорій, в яких лідери вже визначилися за підсумками трьох кварталів (https://favor.com.ua/news/consumers-favorites-2019/). Відповідно, загальна активність респондентів знизилася наприкінці року. Згідно з методикою дослідження (https://favor.com.ua/method/), кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани (https://favor.com.ua/jury/2019/honorboard/). Нагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.) 55,16% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 43,19% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 1,65% користувалися для цього планшетом. (Порівняно з попереднім 2018 роком (https://favor.com.ua/news/annual-stats-2018/), суттєво, майже на 10% зменшилася відсоткова кількість респондентів використовують комп’ютери, поступившись користувачам смартфонів, що відповідає загальній тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів.) Більш детальна інформація, з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях, надається організаторами дослідження індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ. Попереду церемонія нагородження лідерів рейтингу, «Фаворитів Успіху – 2019», дату якої буде незабаром анонсовано (слідкуйте за новинами (https://www.facebook.com/FavoritesOfSuccess)). А також не лінуйтеся підтримувати найкращі торгові марки та найулюбленіших виконавців вже у Новому 2020 році! Ваш вибір і підтримка забезпечать номінантам хороший старт у період, коли голосів ще мало і стабільний рейтинг споживчих уподобань ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте (https://favor.com.ua/vote/) і завжди беріть від життя тільки найкраще! → Приступити до визначення Фаворитів Успіху – 2020 (https://favor.com.ua/vote/) ← ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/news/annual-stats-2019/). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 13 січня 2020 р.