Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» підбив підсумки діяльності гравців українського споживчого ринку завершився 2011 року, опублікувавши рейтинг суспільної довіри до торгових марок у понад 500 категоріях товарів та послуг. Фінальний рейтинг також включав експертну оцінку та думку українських знамнітостей, публічних і відомих людей. Кращі з найкращих були нагороджені на щорічному урочистому заході та удостоєні почесного звання «Фаворит Успіху – 2011»!
23 травня у концерт-холі «Арена» відбулася щорічна довогоочікувана подія — 9-а церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху – 2011»! На церемонії нагородження у святковій атмосфері були названі найкращі торгові марки товарів та послуг України, а також імена найулюбленіших українцями представників шоу-бізнесу, яких обрала громадськість за підсумками публічного онлайн-голосування, що постійно триває на порталі FAVOR.com.ua.
Переможці конкурсу «Фаворити Успіху – 2011»: ВИРОБИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ БЕЗРЕЦЕПТУРНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ НУТРІЦЕВТИЧНІ ЗАСОБИ ТА БАДИ ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Щиро вітаємо переможців!
Як зазначив керівник конкурсу «Фаворити Успіху» Олексій Кузнєцов у своїй вітальній промові, конкурс постійно розвивається завдяки активній громадській підтримці і це зовсім не дивно, адже рейтинги цього конкурсу завжди публічні та загальнодоступні. Кожен бажаючий може запросто зайти на FAVOR.com.ua і також висловити довіру до своїх Фаворитів, таким чином роблячи власний вклад в розвиток улюблених торгових марок та удосконалення якості життя! Конкурс прагне повністю відповідати покладеній на нього місії, роблячи світ товарів та послуг зрозумілишим для споживача, надаючи йому необхідну інформацію та можливість свідомо обирати для себе лише найкраще, покладаючись на масові рекомендації інших учасників голосування, а також на оцінки провідних експертів та думку успішних людей.
Віншували переможців знаменитості та експерти-професіонали різноманітних напрямків споживацького ринку. Вітальні промови чередувались із яскравими виступами зіркових гостей, які подарували глядачам і душевні пісні, і запальні танцювальні номери.
Шоу-програма заходу була трдиційно насиченою та динамічною. Запалив зал визнаний Фаворит в номінації «Співак року 2011» Олександр Кривошапко. Неочікувано для самих організаторів акапелло заспівав керівник порталу «НаВсі100» Захар Клименко, чим просто зачарував зал! Балет Foresight, який уже другий рік поспіль визнаний кращим шоу-балетом року, подарував гостям романтичну танцювальну історію, а виступ Наталії Морозової, Наталії Пугачової та Ольги Юнакової були переповнені щемливої любовної лірики. А от переможниця в номінації «Молодий талант» Маша Гойя порадувала нецінителів попси своїм «роковим» виступом та брутальною енергетикою. А закривали шоу-програму запальною піснею самі ведучі, Анна та Ангеліна Завальські, більше відомі всім як дует «Алібі».
Нагадаємо, на даний момент продовжується голосування за найкращі торгові марки вже поточного 2012 року! Поспішайте підтримати своїх власних «Фаворитів»! Найбільш активні учасники онлайн-опитуваннь, що проголосували в 100 і більше номінаціях конкурсу, отримають запрошення на наступну церемонію нагородження «Фаворитів Успіху», зможуть зануритись в святкову атмосферу Успіху, своїми очима побачити лідерів українського ринку, що стали переможцями завдяки загальній підтримці і ВАШОМУ вибору!
Коротка довідка:
Конкурс торгових марок «ФАВОРИТИ УСПІХУ» є публічним суспільнокорисним конкурсом, що проводиться в Україні щорічно з 2003 року з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних споживачами товарів і послуг для стимулювання їх подальшого розвитку та збільшення рівня довіри до обраних торгових марок при їх позиціонування в якості найкращого вибору. Конкурс «ФАВОРИТИ УСПІХУ» базується на щорічному вивченні громадських вподобань відносно різноманітних пропозицій ринку під час проведення публічного рейтингового дослідження загальнонаціонального масштабу, що охоплює практично всі сфери життя українців, всі основні категорії споживчого ринку товарів і послуг. Переможці конкурсу, торгові марки, що посіли перше місце у відкритому рейтинзі, визначаються на основі оцінок, отриманих в результаті опитування трьох респондентських груп: провідних галузевих спеціалістів (Експертів), публічних та відомих людей (Знаменитостей) і безпосередніх Споживачів, що висловлюють свою довіру до торгових марок в Інтернет-голосуванні на веб-сайті конкурсу www.FAVOR.com.ua.
|