Церемонія нагородження «Фаворитів Успіху – 2015» очима Першого Ділового телеканалу
Економічна криза не завадила українським брендам досягти успіху в 2015 році та створити якісні товари. Компанії, які завоювали визнання клієнтів, нагородили званням «Фаворит Року». Всеукраїнський конкурс провели вже втринадцяте. Місця рейтингу визначали шляхом експертного дослідження, оцінок клієнтів та зіркового жюрі.
Олексій Кузнєцов, організатор конкурсу «Фаворити Успіху»: — В приницпе, как я сказал, победители есть в каждой номинации, но на этой церемонии, на этой сцене будут награждаться те, кто решил поделиться триумфом своим с общественностью. То есть эта медаль играет роль своеобразного рекомендационного символа. Когда потребитель видит эту награду на этикетке, в маркировке продукции, он понимает, что это лидер, это лучший продукт такого-то года и он стремится выбирать лучшее.
Конкурс охопив понад 500 категорій ринку народного споживання. В опитуваннях взяли участь понад 35 тисяч чоловік з усієї України. Організатори додають: прозорість методики визначення «Фаворитів Успіху» підтвердили спеціалісти маркетингової компанії InMind та аудитори Київського міжнародного інституту соціології. А відкриті рейтинги опублікували на сайті конкурсу. Неодноразові переможці кажуть: такі конкурси — завжди позитив, адже допомагають познайомитись із товаром більшій кількості користувачів.
Ольга Мельничук, бренд-менеджер компанії Beer Master: — В любом случае такие конкурсы должны быть, они не проходят даром. Может быть открывают тот или иной продукт, компанию, услугу большему количеству потребителей. В любом случае, это всегда хорошо.
Олександр Миколенко, філд-форс менеджер компанії «Нобель Ілач»: — У нас очень положительные впечатления о конкурсе, все сотрудники были рады победе. Алора достигла такого успеха благодаря своему эффекту, качеству. Это показатель того, что врачи, специалисты, провизоры отдают своё предпочтение Алоре, они доверяют этому препарату. Мы думаем, что победа Алоры поможет нам в работе, поскольку потребители будут видеть, что специалисты доверяют этому препарату и их уверенность и доверие к нему возрастёт.
Інна Татар, маркетинг директор компанії «Нобель Ілач»: — Залог успеха — это результат работы нашей команды, нашего руководителя господина Джема Димерджи, результат сотрудничества с нашими партнёрами. Признание лидерста нашего продукта положительно повиляет на бизнес.
Номінанти впевнені: нагорода не лише покращує фінансовий успіх компанії, а ще й надихає на нові звершення. Адже таке почесне звання – знак довіри клієнтів. А отже будуть надалі працювати ще краще, аби виправдати її.
Усама Кафа, власник ресторанного холдингу L’Kafa: — Это второй год подряд мы получаем «Абсолютный Фаворит Успеха». Это большая гордость для нас. Это утвердительно для нас всех. Как отразилось на нашем бизнесе? Это стимул для дальнейшего развития. Это большая мотивация.
Наразі голосування за кращі товари 2016 року вже проводиться на сайті favor.com.ua. Тому кожен може підтримати улюблені бренди та послуги вже сьогодні. А найбільш активні респонденти отримають квиток на церемонію нагородження «Фаворити Року – 2016».