Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» Досконалість варта довіри! Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху», успішно працює в Україні з 2003 року, і в нинішньому році відзначає свій ювілей. Вже з першого року діяльності конкурс викликав великий інтерес громадськості, і цього року, у середині травня, пройде 5-а, ювілейна церемонія нагородження переможців конкурсу. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найуспішніших торгових марок українського ринку, стимулювання їх розвитку, підвищення рівня довіри й лояльності до торгових марок у споживачів. Успішність визначається за оцінкою трьох комісій: провідних галузевих Фахівців, Знаменитостей, а також й безпосередньо самих Споживачів. Через затребуваність проекту, з кожним роком поповнюється кількість позицій конкурсу, і сьогодні нараховується понад 400 номінацій у різних галузях, по категоріям: Товари, Послуги, Життя Міста, Медіа та Шоу-Бізнес. Без сумнівів, кожній компанії цікаві маркетингові дослідження з участю їх ТМ, у яких відображуються реальні результати та позиція по відношенню до конкурентів. Але, на жаль, навіть найбільші компанії, далеко не завжди можуть самостійно здійснити масштабні дослідження, або домогтися бажаного результату. Що, у свою чергу, негативно впливає на позиціонування бренду, супроводжується фінансовими втратами, і як мінімум, просто засмучує. У рамках конкурсу «Фаворити Успіху» проводяться реальні маркетингові дослідження, за участю реальних експертів. Кожного експерта представляють індивідуально на порталі FAVOR.com.ua а також під час церемонії нагородження Фаворитів. Рейтинги торгових марок, згідно з результатами досліджень, визначаються партнером проекту «Фаворити Успіху» — маркетинговою агенцією InMind. Абсолютна достовірність результатів досліджень гарантована. Це забезпечується обов’язковою повторною перевіркою результатів незалежним аудитором — Київським міжнародним інститутом соціології. Конкурс «Фаворити Успіху» реалізується у кілька етапів: – Вивірка та підготовка інформації про торгові марки для маркетингових досліджень; – Реалізація масштабних досліджень із залученням провідних експертів, знаменитостей, спеціалізованих споживчих видань і, власне, опитувань самих споживачів; – Повідомлення компаній про переможні позиції, які посіли їх торгові марки, відповідно до результатів досліджень; – Надання ТМ-переможцям можливість комерційного використання продуктів маркетингових досліджень відносно своїх ТМ, права на використання статусу та символіки «Фаворит Року» у своїх рекламних матеріалах та комунікаціях; – Організація урочистої церемонії нагородження з шоу-програмою за участю зірок українського шоу-бізнесу; – Рекламне супроводження Переможців конкурсу, з індивідуальним підходом. ———————————— Цей документ було скопійовано з FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/press/590.html). Всі права на матеріал зберігаються за його автором. При перепублікуванні посилання на джерело матеріалу є обов’язковим! Дата документу: 4 листопада 2007 р.