Переможців конкурсу «Фаворити Успіху» визначають незалежні експерти за найсучаснішими соціологічними методиками
Всеукраїнський бізнес-конкурс «Фаворит Олімпу» та Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» назвали чергових переможців серед десятків підприємств України. В авангарді нашої країни опинилися такі відомі бренди, як «Bosch und Siemens Hausgerate Gmb», «Житомирський маслозавод», «Галицькі контракти», «Київстар»... Представники цих торгових марок одностайні: перемогти в такому незаангажованому змаганні дуже престижно. Отже, в них є всі підстави пишатися званням Абсолютних Фаворитів. Не менше сподобалося переможцям й нагорода конкурсу «Фаворити Успіху» — Золотий Гермес з медаллю в руках. Як відомо, цей грецький бог є покровителем ремесла й торгівлі. До слова, нагорода конкурсу вигідно відрізняється від інших у стилі модерну та мінімалізму, що ввійшли в моду в середині минулого століття. Однак не лише цим виділяються «Фаворити Успіху» та «Фаворит Олімпу».
— Працюємо з організаторами цього престижного конкурсу вже другий рік поспіль,— поділився доктор філософських наук, професор, директор Київського Міжнародного Інституту Соціології Володимир Паніотто.— Організатори справді налаштовані на справедливу об’єктивну оцінку. Вважаю, «Фаворити Успіху» можуть стати стандартом для проведення інших рейтингових акцій в Україні.
З паном Паніотто згодна виконавчий директор рейтингового агентства «InMind» Олена Попова. За її словами, «Фаворити Успіху», яких визнали кращими з кращих, змушені були пройти через багато складних іспитів. Заслуговують на неабияку повагу і високий професіоналізм організаторів, які коректно поставилися до критеріїв, запроваджених незалежними експертами, починаючи від процедури опитування до одержання остаточних результатів.
На думку партнера конкурсів головного редактора журналу «Бізнес-консультант» Вікторії Мусієнко, в цьому році Оргкомітет запропонував надзвичайно цікавий Бізнес-форум, завдяки якому представники компаній могли прослухати доповіді про ефективність реклами, новітніх технологій маркетингу, обмінятися досвідом. До того ж затишна атмосфера ресторану «Капуцин», у залі якого відбувався захід, сприяла продовженню дискусій ще й після закінчення ділової частини форуму та допомогла встановити багато корисних контактів. А ось що думають про конкурс самі переможці.
Голова представництва компанії «Gorenje» Ян Штерн:
— Для нас ця нагорода — підтвердження правильно обраної тактики. Вважаю, що ми завжди налаштовані на перемогу — нині ми на Олімпі, будемо сподіватися, що там і залишимося!
Менеджер представництва «Bosch und Siemens Hausgerate Gmb» Євген Чемериський:
— Перемога в «Фаворитах Успіху» зайвий раз доводить: українські споживачі по достоїнству оцінили нашу продукцію. Впевнені, що й у наступному році ми станемо Абсолютним Фаворитом.
Генеральний директор ВАТ «Житомирський маслозавод» Петро Рудь:
— Командний дух, високі технології світового і європейського стандартів дозволили нам отримати цю нагороду. Намагаємося повною мірою відповідати вимогам сучасного ринку, аби задовольнити вибагливий смак споживачів.
Комерційний директор компанії JFK Ukraine Михайло Степаненко впевнений, що навіть така молода марка як «Магретт» може стати переможцем:
— Секрет успіху дуже простий. Він полягає у високій якості товару, чіткій грамотній програмі розвитку, команді професіоналів, інноваційному нестандартному маркетингу, грамотному управлінні й уважному ставленні до персоналу.
Генеральний директор видавничого дому «Галицькі контракти» Микола Шейко:
— Для нас бути Фаворитом — велика відповідальність, тому що коли ти другий, п’ятий, вісімнадцятий, жити простіше: завжди є в кого повчитися, чого прагнути. А коли ти на Олімпі — складніше, адже тепер у тебе немає права на помилку, ти повинен увесь час бути у формі. Втім, це і підштовхує до подальших перемог.
Генеральний продюсер телеканала «5 канал» Юрій Стець:
— Чому саме ми стали Фаворитом? Бо в нас чудова команда, фантастичні, по-справжньому героїчні люди! Для мене велика честь працювати з ними.
Президент компанії мобільного зв’язку «Київстар» Ігор Литовченко:
— Успіх будь-якої фірми, тим паче такої великої, як наша, залежить від якості управління. Пишаюся, що мене відзначено у номінації «Керівник року». Це не тільки визнання моїх особистих досягнень, а й визнання успіху всієї компанії «Київстар», кожного співробітника, що працює в ній. |