Відповідно до поширеної в ЗМІ інформації щодо порушення ТОВ «ЕКО» прав ТОВ «ВВС-Факторинг» | |
Компания: Эко-маркет |
ТОВ «ЕКО» стурбоване, що проблеми в стосунках між суб’єктами господарювання, які мають вирішуватися в способи, визначені чинним законодавством України, переносяться в площину громадських обговорень, поширення чуток та розповсюдження недостовірної інформації. Про нового власника приміщення в особі ТОВ «ВВС-Факторинг» в компанії «ЕКО» дізналися тільки 28 жовтня 2012 року. При цьому жодного підтверджуючого документа на власність ТОВ «ВВС-Факторинг» не надало (копія якого викладена ТОВ «ВВС-Факторинг» в Інтернет-виданнях). Наразі діє відповідний договір, предметом якого є тимчасове платне користування приміщенням за адресою м. Київ, вул. О. Теліги, 15, укладений між ТОВ «ЕКО» та власником приміщення. Згідно умов зазначеного договору ТОВ «ЕКО» жодним чином не порушує права власника приміщення, включно зі сплатою орендних платежів в повному обсязі. Все це підтверджується наявними у ТОВ «ЕКО» документами, а також відсутністю судових позовів ТОВ «ВВС-Факторинг» до ТОВ «ЕКО». Як наслідок, ці заяви ТОВ «ВВС-Факторинг» є популістськими та безпідставними, оскільки ТОВ «ЕКО» жодним чином не порушило його прав як власника вказаної нерухомості. ТОВ «ЕКО» вдячне засобам масової інформації, за допомогою яких воно нарешті побачило копії правовстановлюючих документів ТОВ «ВВС-Факторинг», які підтверджують його право власності на вказаний об’єкт – дані документи під жодним приводом компанією ТОВ «ВВС-Факторинг» раніше нашій компанії не надавались. Виходячи із вищезазначеного та у зв’язку із тим, що ТОВ «ЕКО» постійно в своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства України, партнерських домовленостей, які фіксуються в тому числі і в договорах, компанія залишає за собою право захисту своєї ділової репутації та законних прав в способи, передбачені чинним законодавством України. Довідка: Мережа супермаркетів «ЕКО-маркет» на даний момент налічує 93 супермаркети в 32 містах України. У мережі представлені продукти харчування, побутова хімія, товари першої необхідності. Також є своє виробництво – пекарні, кулінарні та м’ясні цехи, в деяких магазинах є власне кондитерське виробництво. Офіційний слоган компанії відображає її основну концепцію «ЕКО-маркет – економний супермаркет!». |
|
Tweet |
Отправить на E-mail Версия для печати |