Подпишитесь, не пожалеете!
Если не понравится, будет не интересно или скучно — потом отпишетесь в любой момент! :o)
Ещё мы периодически разыгрываем призы и пригласительные на разные мероприятия...
ПриватБанк почав встановлювати термінали банківського самообслуговування за заявками торгових точок
ПриватБанк відкрив спеціальну сторінку в Інтернеті, на якій власники та керівники українських торгових підприємств можуть залишити заявку на встановлення банківського термінала самообслуговування. Як повідомили в банку, підключення до національної мережі банківського самообслуговування дозволить власникам торгових точок розширити сервіс, а людям – отримати доступ до сучасних банківських послуг саме там, де ними зручніше всього користуватися.
«Сьогодні банківський термінал, через який можна отримати практично будь-яку банківську послугу без перерв і вихідних, стає настільки ж необхідним елементом торгової інфраструктури, як банкомат або термінал для приймання карток на касі, – говорить керівник Департаменту розвитку банкоматної та термінальної мережі банку Ігор Мелков. – Ми активно встановлюємо термінали самообслуговування саме там, де вони потрібні понад усе: у спальних районах мегаполісів, невеликих містах і сільської місцевості, і тепер пропонуємо нашим клієнтам самим обирати місце встановлення нового термінала».
Сьогодні в терміналах ПриватБанку доступні найпопулярніші банківські послуги: поповнення рахунку мобільного та платіжної картки, депозитного вкладу та кредиту, оплата комунальних та інших рахунків, надсилання й отримання грошових переказів, купівля валюти. Також через них можна купити квитки на поїзд, автобус або футбольний матч, скористатися іншими корисними сервісами. Щоб розмістити банківський термінал самообслуговування в торговому чи розважальному центрі, магазині або сервісній точці, достатньо залишити заявку на спеціальній сторінці сайта ПриватБанку.
З початку року мережа банківського самообслуговування ПриватБанку виросла в 2,5 разу та є найбільшою в Україні – кількість встановлених в Україні терміналів перевищила 10 тисяч. До кінця цього року та в першій половині наступного банк планує встановити ще декілька тисяч «електронних банків»; збільшити кількість терміналів, що працюють цілодобово; запустити термінали самообслуговування з можливістю внесення готівки пачкою для обслуговування малого бізнесу.