Брендинг територій в Україні продовжується. «Бюро Маркетингових Технологій» http://marketingburo.com.ua/ розробило логотип та слоган для Хмельницької області.
В жовтні, на сайті Хмельницької ОДА було розміщено голосування, де подоляни онлайн обирали логотип для області http://www.adm-km.gov.ua/?page_id=9125.
З чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».
Образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля та відсилає до конкретного паттерну саме подільського орнаменту – такий використовували для вишивання саме на Хмельниччині.
Слоган «Перехрестя стихій та історій» означає, що Хмельницька область – земля унікальної природи, місце історичних подій та легенд, перетин багатьох торгових шляхів України.
Розробка слогану та знаку – лише частина робіт перед початком рекламної кампанії. На сьогоднішній день готується бренд-бук і невдовзі буде розміщений на сайті ОДА. Розробник фірмового стилю – креативне агентство «Бюро Маркетингових Технологій» розмістить вишиванку на сувенірній продукції, туристичних об’єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо.
Роботи мають бути завершені до весни – у розпал туристичного сезону Хмельниччина має «перевдягнутися».
Зараз в Хмельницькій держадміністрації розробляють інвестиційний паспорт області, який вже буде зроблений відповідно до бренду області, що буде прямо впливати на її інвестиційну привабливість.