Компанія АГРОМАТ більше 20 років допомагає українцям втілювати мрії про новий ремонт і нову якiсть життя. Тепер настала черга АГРОМАТУ оновитися i зробити ремонт власного сервісу, внутрiшнiх та зовнiшнiх комунікацій. Ребрендинг стартував 15 березня 2017 року. Креативним партнером цих трансформацій виступила компанія FEDORIV.
|
Учредители АГРОМАТ – Сергей Войтенко и Анатолий Тадай |
Більшість плитки та сантехніки, якими оформлені житлові та нежитлові приміщення України, – родом з АГРОМАТУ. В Україні ніхто фізично не здатен запропонувати такого вибору плитки та сантехніки, який дає АГРОМАТ. АГРОМАТ – це найбільший спеціалізований комплекс з продажу плитки та сантехніки в Європі площею 14000 кв. м. Ця ідея закладена в новому слогані бренду: «Плитка та сантехніка тут і зараз».
|
Ольга Тадай (директор по развитию АГРОМАТ). Анатолий Тадай (учредитель АГРОМАТ) |
Комунікація бренду будується навколо реальних конкурентних переваг компанії: великий вибір, проста логістика й естетична досконалість асортименту. АГРОМАТ – це той самий рітейл, де можна обрати і придбати плитку або сантехніку без зайвих складнощів та необхідності очікування наявності товару на складі.
Нова візуальна ідентичність бренду базується на мінімалістичному підході, який акцентує увагу на простоті та доступності сервісу АГРОМАТ. В той же час, мінімалізм у дизайні поєднується з емоційними символами й повідомленнями бренд-комунікації. Це підкреслює той факт, що технологічність і якість плитки та сантехніки роблять процес ремонту радісним, а будинок затишним. Про це й говоритиме АГРОМАТ у найближчій комунікаційній кампанії, присвяченій запуску оновленого бренду.
«По суті АГРОМАТ стає «однією кнопкою» для споживача, максимально скоротивши шлях від ідеї ремонту до доставки потрібного товару додому. Для цього вже сьогодні відбувається ряд змін у сервісі компанії, – розповідає Ольга Тадай, директор з розвитку АГРОМАТ. – Ми збільшили число консультантів, які завжди готові допомогти і підібрати потрібний варіант. Безпосередньо у магазинах АГРОМАТ можна буде надихнутися готовими інтер’єрними рішеннями, замовити 3d-візуалізацію, вибрати супутні товари і оформити швидку доставку. Для найбільш вибагливих та творчих покупців існує можливість індивідуального замовлення. І це тiльки початок. Впродовж року ми плануємо запуск інтернет-магазину з додатковими фільтрами для ідеального підбору товару».
|