Агроринок, поряд з IT – найдинамічніша галузь економіки України. Оскільки вартість, наприклад, сучасного комбайну перевищує $1 млн., лізинг є однією з найзатребуваніших послуг серед аграріїв.
Компанія «ОТП лізинг» є лідером ринку лізингових послуг в країні.
Завдання для агентства – розробка комунікаційної промо-кампанії по залученню нових клієнтів.
Маркетингове рішення: збільшити частку ринку за рахунок компаній, які раніше надавали перевагу кредитному фінансуванню – більш зрозумілому, але менш гнучкому та вигідному інструменту залучення коштів.
Для вирішення завдання, БюроМТ провело стратегічну сесію з клієнтом, на якій:
1. Проаналізували комплекс маркетингових даних агроринку
2. Поставили цифрові цілі продажу
3. Провели сегментацію клієнтів за розміром земельного банку, ємністю та частотою оновлення парку моторів
4. Розробили контент для позиціонування компанії в сегменті агролізингу – лізинг, на відміну від кредиту, – швидший та ЗРАЗУ працюючий інструмент агробізнесу
Креативне рішення
Лізинг від ОТП = техніка, яка вже працює на вашому полі
ОТП – це і є лізинг
УВАГА! Працює лізинг!
Продукти кампанії: борд, постер в точках продажу, буклет, довідник бухгалтера, сувенір-презерватив «Захистись від кредитів»