Історія почалася з того, що у грудні 2020 року до Buro.MT звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. Пандемії про яку наразі забувають говорити — про ВІЛ/СНІД. Сьогодні рівень захворюваності на ВІЛ у країнах Східної Європи та Центральної Азії вище, ніж будь-де у світі. Самостійно визначити симптоми вірусу неможливо. Вірус може довгий час жити в організмі та жодним чином не проявляти себе. Щоб дізнатися про нього, необхідно зробити аналіз. «Зараз особливо складно говорити про інші хвороби, аніж коронавірус. Хоча ці хвороби не зникали, а лише випали з нашого поля зору. Завданням цього проєкту було звернути увагу на пандемію ВІЛ/СНІД та залучити людей до тестування. Світ змінився й медицина також. Експрес-тестування доступне, анонімне та швидке — його не слід боятися. Ми хочемо, щоб про це дізналися якомога більше людей», — Client Director Buro.MT Мартиненко Анастасія. Чого ми мали досягти? 1. Покращити обізнаність цільової аудиторії про наявність та переваги експрес-тестування 2. Створити зацікавленість суспільства та інтерес ключових груп до ВІЛ-тестування 3. Через створення запиту стимулювати пропозицію та доступність експрес-тестів в аптеках Як вирішували проблему? До більшості аналізів люди ставляться, як до звичайної процедури. Але тестування на ВІЛ оточене упередженнями про складність, відсутність конфіденційності, небезпеки та тривалість процедури. Сьогодні це вже у минулому. Зараз тест на ВІЛ можна пройти не лише у закладі з тривожною назвою «Центр СНІДу». Тестування активно проводяться у приватних клініках, мобільних амбулаторіях, та, що маловідомо — навіть у себе вдома. Такий тест дуже важливий, адже люди, у яких виявлено вірус на ранній стадії, живуть довгим та повним життям. Наша комунікаційна кампанія працює не лише на інформування проблеми, а з фундаментальними тригерами — стереотипами та страхами, що є головними перешкодами для тестування на ВІЛ. Цю соціальну ініціативу ми поєднали однією місією, ідеєю та хештегом — #тест_не_квест. Назва підкреслює суть кампанії: щоб пройти тест, не треба великих зусиль. Тестування не кусається, воно потрібне та доступне — береш і робиш. Тож ми... 1. Розробили комунікаційну кампанію, що об’єднана однією місією та ідеєю 2. Зробили стопмоушен-відео про легкість процедури експрес-тестування 3. Розмістили нативні публікації про можливість експрес-тестування та посилили інформаційну кампанію за допомогою медіарозміщень 4. Створили можливість ознайомитися з процедурою за межами соціальних мереж Спрацювало? ТАК! За короткий проміжок часу нам вдалося привернути увагу достатньо великої кількості людей: 973500+ людей побачили публікації про тестування в Instagram 3525+ зберегли ці публікації у своїх Instagram-акаунтах 12 ЗМІ написали про соціальну ініціативу Проєкт отримав величезну підтримку від багатьох користувачів, а також відомої української ведучої Поліни Нені та топ-моделі Елли Кандиби. Люди активно ділилися та розповідали про свій досвід та страхи, які були зруйновані. Для тих, хто зацікавився, експрес-тест можна замовити тут Buro.MT: Алі Назар – Creative Director Алі Ніна – Strategist Ковтун Влад – Copywriter Коломієць Анастасія – Account Manager Кузьменко Поліна – Junior Designer Мартиненко Анастасія – Client Director Поп Сабіна – Junior Designer Терещенко Олена – Public Relations Manager Alliance for Public Health: Гаврилова Інна – PR&Communications Manager ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/article/33858.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 23 апреля 2021 г.