Наразі триває Європейський тиждень якості, та «Київстар» підводить підсумки «Народної оцінки» якості обслуговування. Клієнти оператора вкотре схвалили якість обслуговування компанії. «Народна оцінка» у третьому кварталі 2011 року – «дуже добре». Щоквартально «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) підбиває підсумки «Народної оцінки» (http://www.kyivstar.ua/press_center/about/quality/quality_rate/) якості обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. Оголошення такого оцінювання стає особливо актуальним під час Європейського тижня якості, що триває, та Всесвітнього дня якості (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0) 10 листопада. У 3 кварталі 2011 року участь в оцінюванні роботи цих підрозділів взяли близько 70 тис. клієнтів. Якість обслуговування call-центру було оцінено у 4,51 бали, а спеціалістів центрів обслуговування абонентів – 4,55 балів з максимальних 5. Основні критерії, за якими клієнти оцінюють якість обслуговування «Київстар», – це ввічливість та уважність експертів, зрозумілість їх пояснень та рівень знань, оцінка часу очікування. Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін: «Ми вдячні кожному нашому клієнтові за відгуки та зауваження. Програма «Народна оцінка» дозволяє нам не лише отримувати від наших клієнтів зворотній зв’язок, але й змінюватися у найкращу сторону. Ми раді отримати оцінку нашої роботи за коротким номером 466*55*». Систему «Народної оцінки» будо впроваджено чотири роки тому. З того часу клієнти «Київстар» можуть впливати на якість обслуговування компанії. Кожен абонент може оцінити обслуговування за власною ініціативою, зателефонувавши з мобільного «Київстар» за спеціальним коротким безкоштовним номером 466*55*, або за пропозицією «Київстар». «Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісне обслуговування. Інформація за темою: · 65 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили якість обслуговування як «дуже добре» (http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=22498) · Абоненти дали високу оцінку якості обслуговування «Київстар» у 1 кварталі 2011 року (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=17186) Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Киевстар Дж.Эс.Эм. (https://favor.com.ua/ru/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/article/6301.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 16 ноября 2011 г.