«Фавориты Успеха» logo Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android
© FAVOR.com.ua
 
Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android
  
Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android

«Київстар» запустив додаток до системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів, що працюють на базі операційної системи Android. Цей додаток дає можливість кожному абоненту оператора самостійно керувати витратами та послугами мобільного зв’язку. Бета-версія додатку вже доступна абонентам «Київстар» на Android Market.

«Київстар» запропонував клієнтам нову можливість управління абонентським номером – мобільний додаток до системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів з ОС Android. Дане рішення дозволяє клієнтам легко керувати послугами мобільного зв’язку та контролювати баланс свого рахунку з мобільного телефону – в «один дотик». Рішення реалізоване для операційної системи Android та доступне для абонентів передплаченого зв’язку, контрактної форми обслуговування, а також бізнес-клієнтів, які користуються мобільними телефонами з цією операційною системою, у тому числі – смартфонами Кyivstar Terra, Kyivstar Aqua.

Мобільний додаток системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» має простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому наочно відображається вся необхідна для клієнта інформація за номером:  поточний баланс, бонуси та термін їхньої дії, коди PUK1 та PUK2, поточний тарифний план, підключені послуги та інша інформація. Додаток  дозволяє клієнту легко керувати своїм мобільним номером: контролювати стан рахунку, отримувати інформацію про нарахування та платежі, підключати та відключати послуги, змінювати тарифний план, отримувати інформацію про здійснені та прийняті дзвінки.

Зручною функціональністю мобільного додатку є можливість імпортувати адресну книгу абонента з телефону до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE». Таким чином, в деталізації рахунків у web-версії системи абоненти можуть бачити не лише номера телефонів, але й прізвища та  імена адресатів, що набагато зручніше під час аналізу щомісячних витрат на мобільний зв’язок.  Крім того, у разі втрати телефону або SIM-карти, клієнт зможе легко відновити контакти, скористувавшись своїм логіном та паролем для доступу до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE».

Безкоштовний додаток доступний на Android Market. Відсутні абонплата та плата за підключення системи. Все, що потрібне, — зайти зі свого мобільного телефону або ж зі стаціонарного комп’ютера на Android Market, знайти додаток «Мій Київстар/Мій DJUICE» та натиснути «Встановити».

Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцін:

«Система «Мій Київстар/Мій DJUICE» працює вже чотири роки, і за цей час довела  свою корисність – нею користується вже більше мільйона клієнтів. Тепер, завдяки мобільному додатку до цієї системи, клієнти отримали новий оптимальний варіант управління своїм мобільним номером у будь-який час, у будь-якому місці. «Мобілізація» системи самообслуговування відповідає потребам клієнтів та сучасним тенденціям розвитку клієнтських сервісів».

Система самообслуговування доступна клієнтам «Київстар» 24 години на добу, 7 днів на тиждень найбільш зручним для абонентів способом: через мобільний додаток для смартфонів, за допомогою  web та WAP-доступу, а також через розгалужену мережу електронних кіосків (Touch screen) в центрах обслуговування абонентів.

«Київстар» постійно вдосконалюється, пропонуючи клієнтам цікаві та незвичайні рішення. Кожні два-три тижні функціонал системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» оновлюється та вдосконалюється. До неї додаються нові послуги та акції, тарифні плани та звіти. Системою цілодобово користуються абоненти мобільного та фіксованого зв’язку, а також абоненти мобільного та фіксованого інтернету.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Тел.: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Веб:
https://favor.com.ua/ru/article/6384.html