«Інститут волонтерства «Київстар» став переможцем Премії «HR-БРЕНД Україна 2011» | |
Компания: Киевстар Дж.Эс.Эм. |
Проект «Інститут волонтерства «Київстар» став переможцем Премії «HR-БРЕНД Украина 2011» у номінації «Столиця». «HR-БРЕНД» – це незалежна щорічна премія за найбільш успішну роботу з репутацією компанії як роботодавця. Ще один проект компанії «Київстар» «Інститут волонтерства «Київстар» отримав визнання бізнес-спільноти, отримавши перемогу у номінації «Столиця» Премії «HR-БРЕНД Україна 2011». Проект «Інститут волонтерства» «Київстар» отримав високе схвалення журі, у склад якого увійшли 11 представників різних сфер бізнесу. З 2008 року «Київстар» активно розвиває волонтерську діяльність, залучаючи співробітників у соціальну та благодійну діяльність компанії та зміцнюючи філософію Активної Турботи. Наразі інститут волонтерства «Київстар» – це 15% співробітників-волонтерів по всій Україні, що інвестують свій час та сили у покращення життя тих, хто потребує допомоги. За чотири роки компанією було реалізовано понад 20 соціальних проектів за участю співробітників. Провідний спеціаліст із внутрішніх комунікацій «Київстар» Олена Рижкова: «Інститут волонтерства у «Київстар» існує вже чотири роки. До волонтерських ініціатив компанії щороку приєднуються сотні співробітників, які беруть активну участь у допомозі незахищеним верствам населення – відвідують інтернати для дітей з особливими потребами та дітей-сиріт, геріатричні будинки. Також наші колеги читають лекції для батьків, присвячені безпечному користуванню Інтернетом дітьми, та приєднуються до проектів захисту навкілля. Ми раді, що волонтерська ініціатива «Київстар» отримала гідну підтримку та схвалення. Інститут волонтерства «Київстар» згуртовує співробітників навколо ідеї Активної Турботи, що розповсюджується на всі сфери діяльності компанії. Ми впевнені, що наша філософія Активної Турботи допомагає змінювати світ на краще». Премія «HR-БРЕНД» – це незалежна премія за найбільш успішну роботу з репутацією компанії як роботодавця, яка вже 5 років присуджується найкращим корпоративним проектам. В Україні Премія «HR-БРЕНД» присуджується уперше, отже в компаній з’явилася унікальна можливість розповісти про проекти, спрямовані на ефективне інвестування у людські ресурси та зміцнення свого іміджу як роботодавця. За здобуття цієї престижної у HR-галузі нагороди змагалося 33 проекти українських та міжнародних компаній, що були реалізовані у 2011 році. 27% з них були спрямовані на роботу з молоддю та студентами, 24% – освітні проекти, 12% – мотиваційні, 9% стосувалися соціальної відповідальності. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про «Київстар» «Київстар» – оператор телекомунікацій №1 в Україні. Надає послуги мобільного зв’язку, мобільного та фіксованого інтернету (на базі технології FTTB), найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Покриття фіксованого інтернету є у 111 містах України. ПрАТ «Київстар» входить до складу групи компаній VimpelCom Ltd. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Загальна клієнтська база становить близько 25 млн. абонентів. Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. |
|
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |