За три роки абоненти «Київстар» придбали понад 730 тисяч модемів для мобільного інтернету | |
Компания: Киевстар Дж.Эс.Эм. |
Виповнилось три роки, як на ринку телекомунікаційних послуг з’явився продукт, що швидко набув великого попиту – набір «Мобільний Інтернет» від «Київстар» в комплекті з безпроводовим модемом. За цей час абоненти «Київстар» придбали понад 730 тисяч таких наборів, а ціна на продукт знизилась більше ніж утричі. Доступ до інтернету за допомогою USB-модемів набуває все більшого попиту серед абонентів «Київстар». Старт продажу наборів «Мобільний Інтернет» від «Київстар» відбувся у листопаді 2008 року. За три роки з часу впровадження цієї комерційної пропозиції абоненти «Київстар» придбали 730 тисяч таких наборів. Вартість набору знизилась з 349 грн. до 99 грн., або більше ніж утричі. За три роки «Київстар» зробив користування мобільним інтернетом ще зручнішим. У 2008-2009 роках у продаж надійшли набори з СІМ-картками для роботи як в мережі GPRS/EDGE, так і в мережі 3G. До складу кожного набору безкоштовно входить СІМ-картка з тарифним планом «Інтернет», який вже містить 100 Мб трафіку на момент активації. Базова вартість 1 МБ трафіку для власників такого тарифного плану складає 1 грн. Абоненти, що користуються цим тарифним планом, можуть додатково замовляти інтернет-пакети даних «Розваги», «Безлімітний», «Вільний інтернет нічний». Для всіх абонентів, які активують СІМ-картку з комплекту «Мобільний Інтернет» з 12 жовтня 2011 року до 31 січня 2012 року діє акція «Вдвічі більше Інтернету». За умовами акції абоненти отримують удвічі збільшений обсяг трафіку в разі замовлення інтернет-пакетів. Власники СІМ-карт з тарифом «DJUICE Інтернет» додатково отримують можливість безкоштовного користування послугою «ВКонтакте» протягом 30 днів після їх активації. Начальник відділу продуктів бізнес-підрозділу масового ринку «Київстар» Віктор Кулічев: «Передумовою появи цього продукту стало невпинне зростання попиту українців на безпроводовий доступ до інтернету. Так, за три роки трафік мобільного інтернету в мережі «Київстар» зріс майже удесятеро, від 276 ТБ у 2008-му до понад 2 ПБ у 2010 році. Щоб своєчасно задовольняти цей попит, «Київстар» постійно покращує асортимент модемів, до того ж знижує їх вартість, аби ще більше клієнтів могли скористатись зручним доступом до Всесвітньої мережі». Наразі комплект з підключенням до GPRS/EDGE можна придбати за ціною усього 99 грн., а з підключенням до 3G – за 299 грн. Загалом з 2008 року в Україні було реалізовано понад 730 тис. комплектів «Мобільний Інтернет». Безпроводові модеми для мобільного інтернету є зручною альтернативою доступу до мережі для тих абонентів, які не мають можливості фіксованого підключення, або які постійно перебувають у русі. Мобільний інтернет від «Київстар» здатний задовольнити потреби представників різних верств населення, незалежно від їх віку та роду занять. Для молоді інтернет є джерелом пошуку інформації для навчання, спілкування з ровесниками у соціальних мережах та завантаження розважального контенту. Старшим за віком він потрібен для користування електронною поштою, пошуку інформації для роботи, придбання товарів чи послуг через інтернет, спілкування через популярні месенджери. Враховуючи постійний попит на модеми як у великих містах, так і в маленьких містечках і селищах, «Київстар» продовжує надавати послуги мобільного інтернету по всій території України. Тим самим він задовольняє потреби доступу українців до широких можливостей інтернету.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. |
|
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |