Щороку під час зимових свят мережа «Київстар» відчуває найбільше навантаження, особливо в період Нового Року та Різдва. Упродовж 2011 року оператор активно розвивав свою мережу — оновлено обладнання, збільшена кількість базових станцій, розширене покриття та збільшена ємність. Здійснив «Київстар» підготовку мережі і до зимових свят 2012 року. Для забезпечення клієнтів стабільним безперебійним зв’язком у дні новорічних свят «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) вживатиме всі необхідні заходи для збільшення ємності мережі — будуть задіяні всі наявні потужності компанії, тимчасово відключені інформаційні послуги, такі як «Заплати за мене», «Хто дзвонив», «Повідомити мене» тощо. Також технічна дирекція оператора застосує технологію «стиснення сигналу» у так звані «пікові години», розширить пропускну здатність SMS-центрів у кілька разів, тимчасово припинить усі роботи з модернізації мережі. Місця проведення масових подій будуть посилені додатковим резервним обладнанням. У Новорічну ніч на рубежі 2010-2011 років навантаження на мережу «Київстар» зросло у 10 разів порівняно з навантаженням у «пікові часи» звичайних днів. Заступник технічного директора «Київстар» Сергій Климов: «На Новий рік — 31 грудня та 1 січня — наші клієнти відправили 86,6 млн. SMS та 1 млн. MMS. На Різдво 6 та 7 січня було відправлено 56 млн. SMS та близько 780 тис. MMS, це 10-кратне навантаження на мережу, яке вона витримала. Цього року ми очікуємо не меншу активність наших абонентів і ретельно готуємось до цього. Для того щоб наші клієнти могли комфортно привітати своїх рідних та близьких, ми вже підготували мережу до «пікових навантажень». Мої колеги, технічні спеціалісти, усі свята працюватимуть у цілодобовому режимі та зможуть оперативно реагувати на звернення абонентів». Нагадаємо, що мережа «Київстар» належить до найкращих мереж світу — за дослідженням Ericsson (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=16286). Для підтримки мережі у належному стані оператор постійно посилює її. Так, за цей рік кількість базових станцій збільшено на 1 300 та становить близько 14 000, оновлено обладнання близько 600 станцій. «Київстар» реалізував інноваційний проект «EDGE-2011» (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23564) — з розширення та модернізації мережі EDGE/GSM для збільшення ємності мережі та підвищення швидкості мобільного інтернету до 140 Кб/с. За 9 місяців цього року «Київстар» інвестував у розвиток своєї мережі 1,476 млрд. грн. «Київстар» потурбувався, щоб його клієнти комфортно привітали своїх близьких зі святами. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Киевстар Дж.Эс.Эм. (https://favor.com.ua/ru/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Веб: http://www.kyivstar.ua ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/article/6825.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 21 декабря 2011 г.