«Фавориты Успеха» logo Широкосмуговий «Домашній інтернет» від «Київстар»: вражаючі темпи зростання у 2011 році
© FAVOR.com.ua
 
Широкосмуговий «Домашній інтернет» від «Київстар»: вражаючі темпи зростання у 2011 році
  
Широкосмуговий «Домашній інтернет» від «Київстар»: вражаючі темпи зростання у 2011 році

Упродовж 2011 року «Київстар» підключив до мережі широкосмугового інтернету 100 нових міст, проклавши для цього 5 тисяч кілометрів оптичного волокна. До волоконно-оптичних ліній зв’язку підключено 46 тисяч багатоповерхівок, удвічі більше, ніж в 2010 році. Дохід компанії від послуг широкосмугового інтернету за 9 місяців 2011 року збільшився майже удвічі порівняно з аналогічним періодом 2010 року.

«Київстар» значно випередив плани розширення мережі широкосмугового інтернету за волоконно-оптичними технологіями, показавши вражаючі темпи будівництва. За 2011 рік географія мережі широкосмугового інтернету «Київстар» збільшилася на 100 міст. На сьогодні оператор надає доступ до широкосмугового інтернету за технологією FTTB (послуга «Домашній Інтернет) в 135 містах, з яких понад 50% — невеликі міста з населенням менше 50 тисяч. Для створення мережі широкосмугового інтернету національного масштабу компанією прокладено близько 10 тисяч кілометрів оптичного волокна, з них 5 тисяч — у 2011 році.

Кількість багатоквартирних будинків, підключених до волоконно-оптичних ліній зв’язку, зросла вдвічі: з 21 тисячі на початку 2011 року до понад 46 тисяч на грудень 2011 року. Відзначається значне зростання абонентської бази «Домашнього Інтернету»: на кінець 2010 року абонентів нараховувалось 200 тисяч, на кінець 3-го кварталу 2011 року їхня кількість склала 324 тисячі, тобто лише за 9 місяців абонбаза збільшилась майже у півтори рази. Дохід «Київстар» від цього бізнес-напрямку за 9 місяців 2011 року збільшився майже вдвічі, порівняно з аналогічним періодом минулого року: з 59 до 111 мільйонів гривень.

Клієнтам «Домашнього Інтернету» вперше в Україні запропоновано конвергентне фіксовано-мобільне тарифне рішення: кошти, які клієнти сплачують за доступ в інтернет, щомісяця повертаються їм на рахунок у вигляді бонусів, які можна переводити на номери телефонів мобільного зв’язку «Київстар» або DJUICE.

У червні 2011 року завершена міграція клієнтів проводового інтернету, які раніше обслуговувалися в інформаційних системах «Beeline-Україна», до білінгових та IT-систем «Київстар». На сьогодні в компанії діє єдина система самообслуговування абонентів мобільного зв’язку та фіксованого інтернету через систему «Мій Київстар». Клієнтів «Домашнього Інтернету» обслуговує виділений call-центр, а також понад 200 центрів обслуговування по всій Україні.

У листопаді 2011 року започатковано партнерську програму, що надає клієнтам «Домашнього Інтернету» можливість отримувати знижки у мережі супермаркетів побутової техніки. В грудні 2011 року користувачам «Домашнього Інтернету» запропоновано послугу «Роутер» — для підключення до інтернету у будь-якій точці квартири і одразу з декількох пристроїв, без прокладання додаткового кабелю. Одноразова сплата за послугу 200 гривень з ПДВ включає вартість Wi-Fi роутера. Клієнт  протягом десяти місяців отримує 20 гривень знижки на абонплату, що повністю компенсує кошти, сплачені за послугу «Роутер».

Директор з розвитку бізнесу «Київстар»  на масовому ринку Віталій Ворожбит:

«За 2011 рік «Київстар» збудував найбільшу в країні мережу широкосмугового інтернету на базі волоконно-оптичної технології. На сьогодні «Київстар» — єдиний оператор, який пропонує клієнтам масового ринку мультисервісні рішення на базі проводового інтернету та мобільного зв’язку за найпривабливішою ціною. У 2012 році ми порадуємо клієнтів «Домашнього Інтернету» новими пропозиціями і зосередимось на збільшенні охоплення мережі у містах, де ми вже надаємо послугу широкосмугового інтернету».

На сьогодні до мережі широкосмугового інтернету «Київстар» за технологією FTTB (Fiber To The Building — оптика до будинку) підключено 135 міст, 46 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає 4,8 млн. сімей.

«Київстар» побудував національну мережу на базі волоконно-оптично] технології, забезпечуючи жителів великих і малих міст України доступними послугами широкосмугового інтернету.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Тел.: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Веб:
https://favor.com.ua/ru/article/6935.html