Переваги системи самообслуговування «Мій Київстар» вже оцінили понад 300 тисяч клієнтів «Домашнього Інтернету». У грудні 2011 року вони скористались інноваційним сервісом 1,5 мільйона разів. Це дозволило заощадити 6 мільйонів хвилин робочого часу як клієнтів, так і операторів інформаційно-довідкової служби «Київстар».
Клієнти «Домашнього Інтернету» — найактивніші користувачі системи самообслуговування «Мій Київстар». Кожного місяця «Мій Київстар» допомагає більше 300 тисячам інтернет-абонентів вирішувати різноманітні питання без дзвінка до центру телефонного обслуговування. Кожен клієнт «Домашнього Інтернету» звертається до сервісу самообслуговування у середньому 5 разів на місяць. У грудні загальна кількість таких звернень становила 1,5 мільйона.
Простий інтерфейс, зручна навігація та система підказок дозволяють клієнтам в будь-який час самостійно отримувати інформацію про стан рахунку, змінювати тарифні плани, призупиняти використання послуги на час тривалої відсутності (наприклад, відпустки), оплачувати інтернет за допомогою банківської платіжної картки тощо. Особливо цікава для користувачів функція деталізації трафіку: вона фіксує час кожної інтернет-сесії, обсяги трафіку та його локалізацію. Така опція є зручною для батьків, які хочуть знати, скільки часу проводить в інтернеті їхня дитина, а також для сімей, де інтернетом користується декілька осіб, і є необхідність розділяти фінансові витрати.
У 2011 році можливості системи «Мій Київстар» були розширені новими інноваційними функціями. У клієнтів з’явилась можливість збільшити вдвічі швидкість доступу до інтернету. Також було запроваджено конвергентне рішення: можливість переводити бонуси, отримані за сплату послуг проводового інтернету, на мобільні номери «Київстар» та DJUICE.
Маргарита Задоя, менеджер з розвитку систем самообслуговування клієнтів «Київстар»:
«Система «Мій Київстар» дає можливість клієнтам вирішувати більшість питань без дзвінка до інформаційно-довідкової служби. Зокрема, протягом місяця користувачі «Домашнього Інтернету» звертаються до системи самообслуговування півтора мільйона разів. Враховуючи середню тривалість телефонної консультації такого абонента (близько 4 хвилин) завдяки інноваційному сервісу щомісяця заощаджується 6 мільйонів хвилин часу клієнтів та операторів інформаційно-довідкової служби».
«Київстар» застосовує високі стандарти якості щодо всіх продуктів: проектування та установка всього програмного й технічного комплексу системи «Мій Київстар» виконані на базі професійного та високоякісного устаткування вітчизняних та зарубіжних виробників. Сервіс надійно захищає персональні дані користувача — вхід у систему здійснюється тільки по персональному логіну та паролю. У системі використовується протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
Система «Мій Київстар» доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У зручний час на сайті my.kyivstar.ua можна отримати потрібну інформацію щодо послуги. Щоб користуватися системою, потрібен лише доступ до мережі інтернет.
«Київстар» впроваджує інноваційні рішення та дбає, щоб клієнти користувались якісними та корисними послугами зв’язку.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua
|