«Фавориты Успеха» logo «Київстар» випустив рекламний ролик про вірність друзів та небайдужість оточуючих
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» випустив рекламний ролик про вірність друзів та небайдужість оточуючих
  
«Київстар» випустив рекламний ролик про вірність друзів та небайдужість оточуючих

«Київстар» випустив рекламний ролик нового тарифного плану «Єдина країна». Відео розповідає про вічні цінності: чуйність, дружню допомогу та відданість. У головних ролях знялись Павло Баршак, Ольга Волкова та собака Ася.

Промо-відео тарифного плану «Єдина країна» продовжує серію короткометражних фільмів «Київстар» з відомими акторами у головних ролях, що розповідають про вічні людські цінності.

Сюжет нового фільму «Єдина країна» — це зворушлива історія про вірність собаки, що тривалий час очікує захворілу хазяйку під дверима лікарні. Чуйність небайдужого лікаря і мобільний зв’язок допомагають чотириногому другу знайти дівчину, що й сприяє її одужанню. В головних ролях знялись відомі актори театру та кіно — Павло Баршак (художні фільми «Прогулянка», «Нічний продавець», «Ялинки 2») і Ольга Волкова (серіал «Татусеві доньки», художні фільми «Летюча миша», «Сказання про Федота-стрільця», «ТАРС уповноважений заявити» та багато інших). Цікаво, що для Ольги Володимирівни ця роль стала першою у рекламі — до співпраці з «Київстар» акторка відхиляла пропозиції рекламістів. Та найголовнішим героєм виступила чотиринога «зірка» — бордер-колі Ася, яка показала дивовижний акторський талант.

Зйомки проходили у Києві. Керував ними відомий американо-швейцарський режисер Марк Уілкінс, неодноразовий володар нагород фестивалю «Канські Леви» (Cannes Lions International Advertising Festival). Режисер вже знімав для «Київстар» рекламне відео — у підтримку тарифного плану «Щасливий» (ролик про сина та батька).

Над промо-відео «Єдина країна» працювала команда агентства інтегрованих комунікацій Adventa Lowe на чолі з Олексієм Пасечніком, з боку «Київстар» — начальник департаменту маркетингу підрозділу масового ринку Неля Ус, менеджер з маркетингу Олена Бахарєва та бренд-менеджер Юрій Чорненький.

«Київстар» створює креативні ідеї та рішення, які дарують радість та допомагають у житті.

Ролик «Єдина країна» можна подивитися на www.youtube.com/watch?v=lO1IgTc2dao

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Тел.: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Веб:
https://favor.com.ua/ru/article/7959.html