«Київстар» розширив можливості послуги «Online-помічник»: тепер вона доступна не тільки користувачам «Домашнього Інтернету», але і клієнтам мобільного зв’язку. «Online-помічник» – це сервіс, який дозволяє клієнтам за допомогою інтернету в online-режимі спілкуватися з експертами «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/kr/mm/) з питань послуг «Домашнього Інтернету» (http://kyivstar.ua/ru/kr/home-internet/tariffs/) та мобільного зв’язку. Послуга безкоштовна і надається 7 днів на тиждень з 08.00 до 21.00. Якщо раніше обслуговування в режимі online-чату було доступно користувачам фіксованого інтернету, то тепер можливості цієї зручної послуги відкриті для клієнтів мобільного зв’язку «Київстар» та DJUICE (http://djuice.ua/ua/) – як передплаченої, так і контрактної форми обслуговування. Чат доступний через систему самообслуговування «Мій Київстар» (https://my.kyivstar.ua/tbmb/login/show.do;jsessionid=qnhmQmhN7ntVnJ3np0J8DWp7G6TTrFJtpMyGZTSyL3GnYGXM03Xp!-1201154956?lang=ua): абоненту достатньо зайти на свою сторінку в системі, обрати підрозділ «Зворотній зв’язок» і натиснути кнопку «Online-помічник». В ході online-обслуговування клієнт бачить ім’я і аватар (зображення) експерта «Київстар». Після консультації у абонента є можливість відразу ж оцінити якість наданого в чаті обслуговування. «Перші результати оцінювання чат-обслуговування та відгуки користувачів показали затребуваність сервісу «Online-помічник». Тому ми розвиватимемо його й надалі. Незабаром чат стане доступний цілодобово. Також в планах обслуговування в чаті безпосередньо з сайту kyivstar.ua», – ділиться планами Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку. «Київстар» запровадив послугу «Online-помічник» для клієнтів «Домашнього Інтернету» у вересні 2012 року в пілотному режимі. За перші півтора місяці її дії надано 2134 online-консультації – в середньому 55 на день. 50% чату припали на консультації з технічних питань. Середній час очікування з’єднання з оператором – 7 секунд. Найбільш активно інтернет-клієнти «Київстар» спілкувались у чаті у вечірні години – з 19.00 до 21.00. Обслуговування пілотного проекту чату оцінено абонентами на 4,3 бала за 5-бальною шкалою. «Київстар» потурбувався, щоб клієнти могли отримувати підтримку і консультації в зручній для них формі. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/11370.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 19 ноября 2012 г.