«Фавориты Успеха» logo «ЛідерФест» — масштабна інноваційна програма «Київстар» для розвитку керівників
© FAVOR.com.ua
 
«ЛідерФест» — масштабна інноваційна програма «Київстар» для розвитку керівників
  
«ЛідерФест» — масштабна інноваційна програма «Київстар» для розвитку керівників

«Київстар» розпочав щорічну масштабну програму з розвитку керівників компанії — «ЛідерФест». Подія 2012 року була присвячена першій складовій ефективного управлінця — розвитку внутрішній цілісності, що передбачає розуміння себе та відповідальності за своє «Я». У ній взяли учать 300 управлінців.

«ЛідерФест» — одна зі складових програми розвитку та навчання персоналу «Київстар». Вона націлена на розвиток керівників департаментів та відділів компанії та покликана посилити управлінську культуру відповідального лідерства. Відповідальність керівника охоплює три ключові зони уваги: відповідальність за себе, відповідальність за свою команду та відповідальність за компанію в цілому.

У 2012 році «ЛідерФест» «Київстар» відбувся у перший раз. Темою цього року стала відповідальність за себе, розуміння себе, адже це перше, з чого починається формування лідера. Тема відповідальності та розуміння себе включає розвиток сміливості прийняття рішень та відповідальності за них, управління собою, власними емоціями, енергією, бажання бути прикладом поведінки, проактивності та пошуку нових можливостей.

«Під час робочих сесій топ-менеджерів щодо розвитку управління компанії ми дійшли висновку, що саме персональна відповідальність лідера – це один з критеріїв успішної реалізації довгострокової стратегії «Київстар». Адже персональна відповідальність — головне, що очікується від кожного керівника. Тому ми робимо саме такий наголос у розвитку культури управління, — ділиться думкою щодо виникнення ідеї «ЛідерФесту» Кропив’янська Олена, директор з персоналу та розвитку організації. — А формат події дозволяє учасникам «зануритись» у тему без відволікання на повсякденні задачі, у досить короткий термін увібрати максимум знань, надихнутись новими поглядами та познайомитись один з одним».

«ЛідерФест» проводився у два етапи — у липні та жовтні 2012 року. Кожного разу протягом 5 днів група зі 150 менеджерів «Київстар» 12 годин щодня випробовувала найрізноманітніші інтерактивні формати навчання: від ранкових роздумів з топ-менеджерами компанії та тренінгів до майстер-класів та інтелектуальних ігор. Загалом — 29 подій протягом 5 днів.

Ще зарано говорити, що задачі виконано та цілі досягнуто. «ЛідерФест» – довгострокова програма, що буде мати своє продовження наступного року. Але вже зараз, за підсумками першого «зрізу» результатів «ЛідерФесту», 100% опитуваних учасників зізнаються, що отримана інформація на 100% стала корисною у роботі та житті, 96% — що поділились нею зі своєю командою. 98% опитуваних вважають, що нові знайомства, спілкування з колегами у неформальній атмосфері підвищать ефективність вирішення робочих питань.

У наступному році «ЛідерФест» буде присвячений темі відповідальності за команду та роботі з нею, а у 2014 році — відповідальності за бізнес-результати, сприйняттю великої компанії як власного бізнесу.

Загалом щороку кожен третій співробітник «Київстар» проходить навчання в межах програми розвитку та навчання персоналу. Це один із факторів, завдяки якому 84% співробітників пишаються роботою в Київстар, а 82% рекомендують компанію як краще місце роботи (згідно досліджень Ernst&Young, 2011 рік).

«Київстар» впроваджує інноваційні методи роботи з персоналом та надає максимум можливостей для розвитку усім співробітникам.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

https://favor.com.ua/ru/blogs/11483.html