«Київстар» буде допомагати клієнтам уникнути небажаних дзвінків
  
Автор:
«Київстар» буде допомагати клієнтам уникнути небажаних дзвінків


«Київстар» впровадив унікальну в Україні послугу — «Стоп-лист». Вона дозволяє абоненту скласти список номерів, з яких він не бажає отримувати вхідні дзвінки та повідомлення. Окрім цього, є можливість заблокувати вхідні дзвінки з прихованих номерів.

Користувачі послуги можуть складати список «Стоп-листа» у кількості до 100 номерів. Якщо ви додали номер абонента до «стоп-листу», то при спробі здійснити дзвінок на ваш номер він почує «Зараз, нажаль, відсутній зв’язок з вашим абонентом…».

Клієнта «Київстар», який підключив послугу «Стоп-лист», буде проінформовано щодо вхідних дзвінків та SMS з номерів списку за допомогою SMS 1 раз на день/на тиждень/на місяць — за бажанням.

«Щомісяця ми отримуємо близько 3 тис. звернень до call-центру щодо можливості блокування певних номерів. Оператори call-центру регулярно слухають гарячі історії: про нав’язливих продавців, погрожуючих колекторів, коханок чоловіків, телефонних кривдників. Послуга «Стоп-лист» дозволить користувачам убезпечити себе від небажаних дзвінків та SMS. Ми також попіклувалися про те, щоб користувач послуги мав можливість не розкривати інформацію про те, що не бажає з кимось спілкуватись», — коментує введення послуги технологічний координатор Олександр Бабенко.

Пропозиція доступна усім клієнтам «Київстар». Вартість абонентної плати за користування послугою для контрактних абонентів — 12 гривень на місяць, для абонентів передплаченої форми підключення – 40 коп. в день. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5 % з вартості послуг, без урахування ПДВ.

Інформацію щодо підключення послуги, керування нею та інші деталі дізнавайтесь на сайті www.kyivstar.ua.

«Київстар» впроваджує унікальні послуги задля забезпечення комфорту своїх клієнтів.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com


Прикрепленный файлПрикрепленный файл Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати