«Фавориты Успеха» logo «Київстар» зняв короткометражний фільм у продовження рекламного ролика
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» зняв короткометражний фільм у продовження рекламного ролика
  
«Київстар» зняв короткометражний фільм у продовження рекламного ролика


На честь свого п’ятнадцятиріччя і наступаючого Нового року компанія «Київстар» вирішила зробити українцям приємний сюрприз і представити короткометражний фільм «Полювання на ведмедя», який є продовженням рекламного ролика «Літо з тарифом 0+15».

 

Рекламний ролик «Київстар» «Літо з тарифом 0+15», в якому герой намагається знайти дівчину, використовуючи тільки 5 збережених цифр телефону, викликав шквал запитань від глядачів, які цікавилися подальшим продовженням романтичної історії. Про те, що було далі з героями, розповідає 12-хвилинний короткометражний фільм під назвою «Полювання на ведмедя».

 

«Київстар» знімає не просто рекламні ролики, а й рекламу більш високого рівня, так звані міні-фільми. Така реклама вирізняється і емоційно залучає глядача у перегляд і співпереживання героям. В нашій рекламі ми не просто пропонуємо нові продукти від компанії «Київстар», а показуємо, які ці продукти роблять життя кращим, допомагають у великих і маленьких справах пересічним українцям. І глядачі відповідають нам взаємністю. Саме тому ми вирішили зробити сюрприз українцям і продовжили історію з ведмедем і загубленим телефонним номером. Це історія, яку хотілося б знати до кінця», – розповідає Неля Усс.

 

У короткометражному фільмі герої річного рекламного ролика Олена і Льоша вже рік, як разом. Бачаться закохані не дуже часто, оскільки живуть у різних містах – Одесі та Харкові. Льоша вирішує зробити коханій сюрприз і відправляється до Харкова на поїзді, сказавши Олені, що не приїде. По дорозі на одній зі станцій він бачить, як на прилавках продають точно такого ж іграшкового ведмедя, в якому Олена колись передала йому свій номер телефону. Молода людина купує ведмедя, але стикається з хуліганами, поїзд їде, і у Льоші починаються пригоди.

 

Йому допомагають різні люди, яким він розповідає свою романтичну історію: дівчина на станції, дядя Коля на «ракеті», продавчиня насіння, і, врешті-решт, він випадково зустрічає на станції Олену, яка таким самим «сюрпризом» їде до нього в Одесу ...

 

Над створенням відео на замовлення «Київстар» працювало агентство Adventa Lowe.

 

Подивитися рекламний ролик і короткометражний фільм можна за посиланнями:

 

Рекламний ролик «Літо з тарифом 0+15»

Короткометражний ролик «Полювання на ведмедя»

 

 

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

https://favor.com.ua/ru/blogs/11617.html